Цифрова реклама Meta Ads у соціальних мережах

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31617/1.2024(157)06

Ключові слова:

реклама, цифровий маркетинг, цифрова реклама, соціальні мережі, Facebook, Instagram, Meta Ads, штучний інтелект, Advantage

Анотація

Прогресивним інструментом для досягнен­ня маркетингових цілей підприємств роздріб­ної торгівлі в цифровій рекламі в соціальних мережах, з урахуванням поточної ситуації в Україні, є Meta Ads. Розширені параметри націлювання на основі демографічних показ­ників, інтересів і власної аудиторії робить Meta Ads потужним інструментом для спеціа­лістів з цифрової реклами, дозволяючи охопити широку аудиторію шляхом цільових повідом­лень. Дослідження проведено із застосуванням методів: аналізу даних, синтезу та логічного узагальнення результатів, системно-струк­тур­ного та статистичного аналізу, а також графічних методів. Основними джере­лами інформації є наукові праці, результати марке­тингових досліджень, експертні блоги у галузі цифрової реклами та офіційна статис­тична інформація з інтернет-ресурсів. Розгля­нуто функції генеративного штучного інте­лек­ту в Meta Ads, такі як розширення зображень, генерування фону та варіації текстів оголо­шень, що дає змогу скоротити час на ство­рення рекламних матеріалів. Проаналізовано інструменти Advantage+, які автоматизують процес створення рекламних кампаній і таргетингу, зокрема Advantage+ Shopping Campaigns та Advantage+ Creative. Обґрун­товано тенденції розвитку Meta Ads на ук­раїнському ринку, що будуть впливати на резуль­тати та ефективність роботи з циф­ровою рекламою. Визначено, що викорис­тання наявних технологій штучного інтелек­ту дозволить підприємствам краще знаходи­ти цільову аудиторію та працювати з реклам­ними оголошеннями

Біографії авторів

Тетяна ЯНКОВЕЦЬ, Державний торговельно-економічний університет

к. е. н., доцент, доцент кафедри маркетингу Державного торговельно‐економічного університету

Даніїл НІКОЛАЄВ, Державний торговельно-економічний університет

магістр, аспірант кафедри маркетингу Державного торговельно‐економічного університету

Посилання

Ad Strategy. (2023, March 23). Meta Advantage: How you can use AI and automation to drive results for your business. Meta. https://www.facebook.com/business/news/drive-business-results-with-meta-advantage

Chernysh, T., & Salimon, O. (2023). Contextual advertising as an internet marketing tool. Commodities and Markets, (4), 48-58. https://doi.org/10.31617/2.2023(48)03

DataReportal. (2024). Digital 2024: Ukraine. DataReportal. https://datareportal.com/reports/digital-2024-ukraine

Dergachova, H. M., & Kolieshnia, Ya. O. (2020). Digital business transformation: Essence, signs, requirements, and technologies. Economic Bulletin of NTUU "KPI". https://ev.fmm.kpi.ua/article/view/216367/216461

Google. (n. d.). Behavioral modeling for consent mode. Google Support. https://support.google.com/analytics/answer/11161109?hl=en

HubSpot. (2024). The state of marketing. HubSpot. https://www.hubspot.com/state-of-marketing

Iankovets, T. (2023). Media planning of digital advertising campaigns. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(13(126), 42-53. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.293074

Kupchenko, M. (2023, December 28). Using data and analytics to optimize advertising campaigns. Speka. https://speka.media/vikoristannya-danix-ta-nalitiki-dlya-optimizaciyi-reklamnix-kampanii-9dnx75

Meta Help Center for Business. (n. d.) About Advertising Placements on Meta Platforms. Meta. https://www.facebook.com/business/help/407108559393196?id=369787570424415

NapoleonCat. (2024a). Facebook users in Ukraine - August 2024. NapoleonCat. https://napoleoncat.com/stats/facebook-users-in-ukraine/2024/08

NapoleonCat. (2024b). Instagram users in Ukraine - August 2024. NapoleonCat. https://napoleoncat.com/stats/instagram-users-in-ukraine/2024/08

Parfeniuk, I. (2024). Personalization of advertising in social networks: Ethical challenges and threats. Digital Platform: Information Technologies in the Sociocultural Sphere, 7(1), 177-190. https://doi.org/10.31866/2617-796X.7.1.2024.307017

Pascucci, F., Savelli, E., & Gistri, G. (2023). How digital technologies reshape marketing: evidence from a qualitative investigation. Italian Journal of Marketing, 27-58. https://doi.org/10.1007/s43039-023-00063-6

Ponomarenko, I., & Ponomarenko, D. (2024). Digital marketing based on artificial intelligence for smart city branding. Problems of modern trans-formations. Series: Economics and Management, 11(3), 45-67. https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-11-03-02

Rakovic, S. (2024). A guide to Facebook ad placements. Hunch. https://hunchads.com/blog/facebook-ad-placements

Shtyrlov S. (2022, November 7). Advantages and potential of Advantage+ in Facebook Ads. Brander. https://brander.ua/blog/perevahy-ta-potentsial-advantage-u-facebook-ads

SimilarWeb. (2024). Social Networks and Online Communities in Ukraine - May to July 2024. SimilarWeb. https://pro.similarweb.com/#/digitalsuite/markets/webmarketanalysis/mapping/Computers_Electronics_and_Technology~Social_Networks_and_Online_Communities/804/3m?webSource=Total

Statista. (2023). Social Media Advertising - Worldwide. Statista. https://www.statista.com/outlook/dmo/digital-advertising/social-media-advertising/worldwide

Tkachenko, A. (2024, June 18). Facebook advertising: types, examples and step-by-step setup. Wezom. https://wezom.com.ua/ua/blog/facebook-advertising

Trustpilot. (2024). Meta Reviews. Trustpilot. https://www.trustpilot.com/review/meta.com

Voloboiev, V. D. (2024). Innovative advertising tools based on artificial intelligence. Economic Synergy, (2), 116-128. https://doi.org/10.53920/ES-2024-2-8

Yankovets, T. (2024). Digital brand marketing in social media. International Scientific and Practical Journal "Commodities and Markets", 1(49), 27-52. https://doi.org/10.31617/2.2024(49)02

Yarmoliuk, O. Ya., Borysenko, O. S., & Fisun, Yu. V. (2022). Theoretical and methodological aspects of targeted advertising as a tool of comprehensive internet marketing. Scientific Bulletin of Kherson State University, (46), 23-30. https://doi.org/10.32999/ksu2307-8030/2022-46-4

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-21

Як цитувати

[1]
ЯНКОВЕЦЬ T. і НІКОЛАЄВ D. 2024. Цифрова реклама Meta Ads у соціальних мережах. Scientia fructuosa. 5, 157 (Жов 2024), 76–88. DOI:https://doi.org/10.31617/1.2024(157)06.

Номер

Розділ

МАРКЕТИНГ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають