Маркетингові технології сегментації споживачів курортно-рекреаційної послуги

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31617/visnik.knute.2021(138)07

Ключові слова:

сегментація, маркетингові технології, цифровізація, імер­сивне середовище, споживач, курортно-рекреаційна послуга

Анотація

Проаналізовано масив основних ознак сегментів споживачів курортно-рекре­аційної послуги та запропоновано удосконалення моделі "VALS" як маркетингової технології.Визначено сегменти споживачів курортно-рекреаційної послуги з ураху­ванням взаємодії в інформаційному середовищі. Запропоновано напрями створення імерсивного середовища курортно-рекреаційного підприємства.

Біографії авторів

Надія ВЕДМІДЬ , Київський національний торговельно-економічний універститет

д. е. н., професор, декан факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу

Маргарита БОЙКО , Київський національний торговельно-економічний універститет

д. е. н., професор, завідувач кафедри готельно-ресторанного бізнесу

Людмила РОМАНЧУК , Київський національний торговельно-економічний універститет

Проаналізовано масив основних ознак сегментів споживачів курортно-рекре­аційної послуги та запропоновано удосконалення моделі "VALS" як маркетингової технології.Визначено сегменти споживачів курортно-рекреаційної послуги з ураху­ванням взаємодії в інформаційному середовищі. Запропоновано напрями створення імерсивного середовища курортно-рекреаційного підприємства.

Посилання

World Tourism Organization (2019). International Tourism Highlights, 2019 Edition, UNWTO, Madrid. DOI:10.18111/9789284421152 [in English].

Shinde, R. (2016). Demographic segmentation & marketing strategies: an overview. Commerce, Economics and Management. Retrieved from https://iccs.ac.in/ wp-content/uploads/2020/02/Sameeksha.pdf#page=123[in English].

Kotler, P. (2020). The consumer in the age of coronavirus. Retrieved from https://sarasotainstitute.global/the-consumer-in-the-age-of-coronavirus [in English].

Sánchez-Gutiérrez, J., Cabanelas, P., Lampón, J. F., & González-Alvarado, T. E., (2019). The impact on competitiveness of customer value creation through relationship capabi­lities and marketing innovation. Journal of Business & Industrial Marketing. (Vol. 34). Issue 3, (pp. 618-627). DOI:10.1108/JBIM-03-2017-0081 [in English].

Mora, R. Freytag, V., & Clarke, A. (2021). B2B market segmentation: A systematic review and research agenda. Journal of Business Research, 126(2), 415-428. Retrieved from https://www.researchgate.net/publication/348621399_B2B_market_segmentation_A_systematic_review_and_research_agenda [in English].

Lotysh, O. (2017). Sehmentatsiia rynku iak instrument stratehichnoho analizu haluzi [Market segmentation as a tool for strategic analysis of the industry]. Naukovyj visnyk Mizhnarodnoho humanitarnoho universytetu – Scientific Bulletin of the Inter­national Humanities University, 24(1), 120-124. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/ UJRN/Nvmgu_eim_2017_24 %281 %29__28 [in Ukrainian].

Slokva, M. (2017). Sehmentatsiia zarubizhnykh rynkiv: teoretyko-metodolohichni aspekty [Segmentation of foreign markets: theoretical and methodological aspects]. Ekonomika i orhanizatsiia upravlinnia – Economics and organization of management, 4, 129-142. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2017_4_14 [in Ukrainian].

Taranenko, V. Harmider, L., & Kolechkin, I. (2016). Sehmentuvannia rynku turystych­nykh posluh ta vyznachennia tsil'ovykh sehmentiv [Segmentation of the market of tourist services and definition of target segments]. Efektyvna ekonomika. Dnipro­pet­rov­s'kyj derzhavnyj ahrarno-ekonomichnyj universytet –Efficient economy. Dnipropetrovsk State Agrarian and Economic University, 17. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5070) [in Ukrainian].

Values аnd Lifestyles (VALS) Research (2020). Retrieved from https://www.mbaskool.com/ business-concepts/marketing-and-strategy-terms/11515-values-and-lifestyles-vals-research.html [in English].

Zorfas, A., & Leemon, D. (2016). An Emotional Connection Matters More than Cus­tomer Satisfaction. Retrieved from https://hbr.org/2016/08/an-emotional-connection-matters-more-than-customer-satisfaction [in English].

Kahle, Lynn R. (1986). The Nine Nations of North America and the Value Basis of Geographic Segmentation. Journal of Marketing, 50, 37-47 [in English].

Mohan, Raj, P., & Madhu, S. (2006). A Study of the Impact of Values and Lifestyles (VALS) on Brand Loyalty with Special Reference to English Newspapers. Journal of Management. Retrieved from https://d1wqtxts1xzle7.cloudfront.net/43502941/ study_on_news_papers.pdf [in English].

Steenkamp, J. & Wedel, M. (1999). Essays in International Market Segmentation. Retrieved from https://library.wur.nl/WebQuery/wurpubs/fulltext/138712 [in English].

Larson, K., & Watson, R. (2011). The value of social media: toward measuring social media strategies. In Proceedings of the ICIS. Shanghai. China, 1-18 [in English].

What is CSAT and how do you measure it? www.qualtrics.com. Retrieved from https://www.qualtrics.com/experience-management/customer/what-is-csat [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-06

Як цитувати

[1]
ВЕДМІДЬ , Н., БОЙКО , М. і РОМАНЧУК , Л. 2021. Маркетингові технології сегментації споживачів курортно-рекреаційної послуги. Scientia fructuosa. 138, 4 (Вер 2021), 91–100. DOI:https://doi.org/10.31617/visnik.knute.2021(138)07.

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ТУРИЗМУ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають