Інтернет-маркетинг у готельному бізнесі
DOI:
https://doi.org/10.31617/visnik.knute.2018(121)04Ключові слова:
інтернет-маркетинг, інструменти інтернет-маркетингу, мобільний маркетинг, пошукові системи, інтернет-реклама, інтернет-аудиторія, інтернет-середовище, інтернет-відвідувачі, трафік, детермінанти, підприємства готельного господарстваАнотація
Розкрито сутність детермінант, які впливають на впровадження інтернет-маркетингу підприємствами готельного господарства. Визначено можливості застосування інструментів інтернет-маркетингу у маркетинговій політиці підприємств та визначено їх вплив на результати його діяльності. Запропоновано можливі напрями зростання аудиторії із залученням інструментів інтернет-маркетингу та воронку збуту готельного продукту (послуги) в інтернет-середовищі.
Посилання
Abdulhairov, A. Z. (2013). Social’ni merezhi jak instrument prosuvannja kryms’kogo turystychnogo produktu ta gotel’no-restorannyh poslug [Search enginesas the instrument for promoting the Crimean tourist product and the hotel and restaurant services]. Ekonomika, finansy, pravo – Economics, finance, law.8. Retrieved from https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CBsQFjAAahUKEwiY-8SVurjIAhVqnHIKHeP5 [in Ukrainian].
Bochko, O. (2013). Elektronnyj marketyng suchasnosti [Electronic marketing of the present time]. Visn. L’viv. nac. agrarnogo un-tu – Journal of Lviv national agrarian university, 20(2), 65-68. Ser.: Ekonomika APK [in Ukrainian].
Dubovyk, T. V. (2014). Internet-marketyngovi komunikacij [Internet marketing communications]. Kyi’v : Kyi’v. nac. torg.-ekon. un-t [in Ukrainian].
Karpishhenko, O. O. & Loginova, Ju. E. Cyfrovyj marketyng jak innovacijnyj instrument komunikacij. [Digital marketing as an innovative communication tool]. Elektronnyj arhiv Sums. derzh. un-tu – Journal of Lviv national agrarian university. (n.d.).essuir.sumdu.edu.ua. Retrieved from http://essuir.sumdu.edu.ua [in Ukrainian].
Lemish, K. V. (2014). Udoskonalennja upravlinnja gotel’nym pidpryjemstvom na osnovi informacijnyh tehnologij [Improvement of hotel enterprise management on the basis of information technologies].Global’ni ta nacional’ni problemy ekonomiky– Global and national problems of the economy. 2014. 2. Retrieved from http://www.global-national.in.ua/archive/2-2014/119.pdf [in Ukrainian].
Karpenko, N. V. (Eds.). (2016). Marketyngova dijal’nist’ pidpryjemstv : suchasnyj zmist [Marketing activity of enterprises: modern content]. Kyi’v : Centr uchbov. l-ry [in Ukrainian].
Shpak, N. O., & Kyrylych, T. Ju. (2013). Rol’ marketyngovoi’ dijal’nosti u funkcionuvanni vitchyznjanyh promyslovyh pidpryjemstv [The role of marketing activity in the functioning of domestic industrial enterprises]. Ekonomika: realii’ chasu – Economics: realities of time, 2 (7), 103-110. Retrieved from http://www.economics.opu.ua/files/archive/2013/n2.html [in Ukrainian].
Lemish, K. M., & Osinnja, O. S. (2015). Marketyng jak instrument pidvyshhennja konkurentospromozhnosti sanatorno-kurortnyh pidpryjemstv [Marketing as a tool for improving the competitiveness of healthand resort centres]. Global’ni ta nacional’ni problemy ekonomiky – Global and national problems of the economy., 8, 483-485 [in Ukrainian].
Mazaraki A. A. (Eds). (2016). Innoving v turyzmi [Innovation in tourism]. Kyi’v : Kyi’v. nac. torg.-ekon. un-t [in Ukrainian].
Prysakar, I. I. (2017). Informacijni tehnologii’ v marketyngovij dijal’nosti pidpryjemstv restorannogo gospodarstva [Information technologies in the marketing activities of restaurant enterprises]. : Candidate’sthesis. Kyi’v [in Ukrainian].
Tkeshelashvili, M. L. (2012). Marketyngove upravlinnja sub’jektamy turystychnoi’ dijal’nosti [Marketing management of tourism subjects]. Candidate’s thesis. Kyi’v [in Ukrainian].