Інноваційні маркетингові технології готельних підприємств

Автор(и)

Ключові слова:

готельне підприємство, маркетинг вражень, маркетинг відносин, нейромаркетинг, DEA-аналіз

Анотація

Розглянуто вплив маркетингу вражень як цілісної системи діяльності підприємства, заснованої на досягненні економічних вигод і конкурентних переваг суб’єктів готельного ринку завдяки формуванню міцних довгострокових відносин з усіма учасниками маркетингового процесу. Охарактеризовано тенденції застосування сучасних маркетингових технологій в Україні та світі. Визначено та розглянуто основні інструменти просування готельних послуг. Запропоновано до застосування сучасні напрямки маркетингу вражень як інструмент антикризового управління.

Біографія автора

Людмила БОВШ , Київський національний торговельно-економічний універститет

к.е.н., доцент, доцент кафедри готельно-ресторанного бізнесу

Посилання

Zavantazhenist' jakisnyh goteliv Kyjeva v I kv. 2017 r. zbil'shylasja do 40%. IAP "Stolychna neruhomist". URL : http://www.100realty.ua/uk/ news/40726.

Obzor gostinichnogo rynka Kieva. M-Consulting Group. URL : http://www.mcg.com.ua/kyiv-hotels-2016-2017.

Kotler Ph. Atmospherics as a Marketing Tool. Journal of Retailing, Winter. 1973–74, Vol. 49, Is. 4. Р. 48–64.

Kotler Ph. Metamarketing: The Furthering of Organizations, Persons, Places, and Causes. Marketing Forum, 1971. July–August. Р. 13–23.

Pajn B. Dzh., Gilmor Dzh. H. Jekonomika vpechatlenij. Rabota – jeto teatr, a kazhdyj biznes – scena. M. : Vil'jams, 2005. 352 s.

Shmitt B., Rodzhers D., Vrocos K. Biznes v stile shou. Marketing v kul'ture vpechatlenij. M. : Vil'jams, 2005. 230 s.

Zubarjeva M. Golovni trendy gotel'nogo biznesu na digital-rynku. Ekonomichnyj chasopys-XXI. 2015. № 7–8(2). S. 36–39.

Bojko M., Suprunova Je. Holistychnyj marketyng na pidpryjemstvah gotel'nogo gospodarstva. Visn. Kyi'v. nac. torg.-ekon. un-tu. 2013. № 1. S. 55–63.

Skybins'kyj S. V., Ivanova L. O., Morgun O. F. Marketyng gotel'nyh poslug. L'viv. Vyd-vo L'viv. komerc. akad., 2000. 246 c.

Duli R. Nejromarketing. Kak vlijat' na podsoznanie potrebitelja. M. : Poppuri, 2005. 258 s.

Besedina T. Jelektronnaja vizualizacija gostepriimstva. URL : http://www.hotel-rest.com.ua/.../elektronnaya-vizualizaciya-gostepriimst.

Kakov aromat otelja. URL : http://www.frontdesk.ru/kakov-aromat-otelya.

Liberman M. Chetyre zakona marketinga vpechatlenij. Biznes. 2007. № 40/01.11. S. 85–87.

Leshhyns'kyj O. L., Rjazanceva V. V., Jun'kova O. O. Ekonometrija : navch. posib. dlja stud. vyshh. navch. zakl. Kyi'v : MAUP, 2003. 208 s., S. 20.

Indeks udovletvorennosti gostja: vlijanie na dohody otelja. Gostinichnyj biznes onlajn. URL : http://www.prohotelia.cjm.ua/2014/10/guest-satisfaction-index.

Dobrjak V. S., Mazorchuk M. S., Emel'janov P. S. Analiz prakticheskogo primenenija metoda "ohvata dannyh" dlja ocenki jeffektivnosti obrazovatel'nogo processa. URL : http://www.khai.edu›csp/nauchportal/Arhiv/OIKIT/2015/OIKIT69.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-24

Як цитувати

[1]
БОВШ , Л. 2017. Інноваційні маркетингові технології готельних підприємств. Scientia fructuosa. 115, 5 (Жов 2017), 61–72.

Номер

Розділ

ПІДПРИЄМНИЦТВО