Заохочення споживачів у програмах лояльності

Автор(и)

  • Карина ГУРДЖИЯН Київський національний торговельно-економічний університет

Ключові слова:

програма лояльності, заохочення споживачів, фінансові вигоди, нефінансові вигоди, нематеріальні вигоди

Анотація

Визначено пріоритетні типи заохочення учасників програм лояльності та причини відмови споживачів від участі в них. Проаналізовано різновиди фінансових, нефінансових та нематеріальних вигод, які впроваджуються підприємствами, їх відповідність очікуванням споживачів. Розглянуто доцільність урізноманітнення заохочення учасників програм лояльності.

Біографія автора

Карина ГУРДЖИЯН , Київський національний торговельно-економічний університет

к. е. н., доцент кафедри маркетингу та реклами

Посилання

Бутчер С. Программы лояльности и клубы постоянных клиентов ; пер. с англ. М. : Вильямс, 2004. 272 с.

Дубовик Т. В. Інтернет-маркетингові комунікації : монографія. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2014. 331 с.

Евстигнеева Т. В. Маркетинг отношений на предприятиях розничной торговли : монография. Ульяновск : УлГТУ, 2009. 135 с.

Мельникович О. М. Рекламний бізнес: менеджмент маркетингу : монографія. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009. 358 с.

Росситер Д. Р., Перси Л. Реклама и продвижение товаров ; пер. с англ. ; под ред. Л. А. Волковой. СПб. : Питер, 2000. 656 с.

How loyal are your customers? A view of loyalty sentiment around the world. Офіційний сайт дослідницької компанії Nielsen. URL : http://www.nielsen.com/content/dam/nielsenglobal/eu/nielseninsights/pdfs/Nielsen%20Global%20Report%20of%20Loyalty%20Sentiment%20November%202013.pdf.

Предновогоднее исследование потребительских настроений. Deloitte: Audit, Consulting, Financial Advisory, Risk Management & Tax Services. URL : http://www.deloitte.com/assets/Dcom-Ukraine/Local%20Assets/Documents/Press%20Releases/ChistmasSurvey-2012_RUS.pdf.

Xerox добавил Россию на карту глобальной программы лояльности Genuine Xerox Rewards. Офіційний сайт компанії Xerox. URL : http://www.xerox.ru/press-centre/release/1020111.

The 2015 Crowdtwist loyalty program report. Офіційний сайт компанії Crowdtwist. URL : http://crowdtwist.com.

ways to differentiate a loyalty program. Офіційний сайт компанії Crowdtwist. URL : http://crowdtwist.com.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-14

Як цитувати

ГУРДЖИЯН , К. (2017). Заохочення споживачів у програмах лояльності. cientia ructuosa, 111(1), 50–62. илучено із https://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/article/view/803

Номер

Розділ

ПІДПРИЄМНИЦТВО