Політика щодо скарг
Визнання та вирішення будь-яких проблем, пов'язаних із публікацією результатів дослідницької діяльності, є важливим аспектом редакційної політики журналу. Скарги допомагають редакційній колегії вдосконалити якість редакційного процесу та журналу в цілому.
Редакційна колегія розглядає скарги з таких питань:
- Спори щодо авторства;
- Плагіат в опублікованих матеріалах;
- Повторна публікація або подання одних і тих самих статей до кількох журналів одночасно;
- Привласнення результатів досліджень та фальсифікація даних;
- Помилки чи шахрайство в дослідницькому процесі;
- Порушення стандартів дослідження;
- Нерозкриті конфлікти інтересів;
- Упередженість або неналежна поведінка рецензентів;
- Питання політики адміністрування публікацій чи пропозиції щодо її покращення.
Скарги, подані в образливій чи погрозливій формі до розгляду не приймаються.
Скаргу слід надіслати до редакції електронною поштою visnik@knute.edu.ua. В листі слід чітко зазначити тему, тип скарги, ім’я заявника, ім’я (імена) автора (авторів) та назву статті, якої стосується скарга, номер журналу, в якому вона опублікована (для уже опублікованих статей), розкрити суть скарги і надати підтверджувальні матеріали.
Редакція розглядає скарги відповідно до рекомендацій Комітету з публікаційної етики (COPE). У процесі розгляду скарги – комунікує з усіма задіяними сторонами, вивчає історію листування та подані матеріали.
Стандартний строк розгляду скарги – 15 робочих днів. Цей термін може бути подовжено у разі необхідності отримання відповідей по суті скарги від усіх задіяних сторін та проведення детального дослідження, про що повідомляється заявник. При цьому редакція докладатиме максимум зусиль для розгляду скарги у найкоротші строки.
Редакція впроваджує всі необхідні процедури для забезпечення, гарантування та дотримання етичних стандартів та принципів академічної доброчесності.
Якщо заявник не задоволений результатами розгляду скарги, він має право подати апеляцію головному редактору. До заяви про апеляцію додаються рішення редакції за результатами розгляду скарги та матеріали, якими обґрунтовується суть скарги. Заява про апеляцію розглядається редакційною колегією журналу. Її рішення є остаточним.