Реінжиніринг сервісних бізнес-процесів у міжнародному туроперейтингу

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31617/visnik.knute.2018(121)05

Ключові слова:

сервісні процеси, реінжиніринг, міжнародний туроперей­тинг, підвищення конкурентоспроможності

Анотація

Розкрито сутність реінжинірингу бізнес-процесів як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємства. Наведено основні принципи та підходи до його дослідження, визначено головні етапи реалізації та особливості в міжнарод­ному туроперейтингу.

Біографії авторів

Тетяна ТКАЧЕНКО, Київський національний торговельно-економічний університет

д. е. н., професор, завідувач кафедри туризму та рекреації

Олександр ГЛАДКИЙ, Київський національний торговельно-економічний університет

д. географ. н., доцент, професор кафедри туризму та рекреації

Посилання

Baumgarten, L. V. (2017). Upravlenie kachestvom v turizme [QualityManagementinTourism]. М. : Издательский центр "Академия" [in Russian].

Mel’nychenko, S. V., Shejenkova, K. A. (2015). Upravlinnja biznes-procesamy v turyzmi [Management of business processes in tourism]. Kyi’v : Kyi’v. nac. torg.-ekon. un-t [in Ukrainian].

Vynogradova, O. V. (2012). Reinzhyniryng biznes-procesiv u suchasnomu menedzhmenti [Reengineering of business processes in modern management]. Donec’k : DonDUET [in Ukrainian].

Tkachenko, T. I., Mel’nychenko, S. V., Bojko, M. G. et al. (2014). Strategichnyj rozvytok turystychnogo biznesu [Strategicdevelopmentoftouristbusiness]; A. A. Mazaraki (Eds.), (p. 596). K. : Kyi’v. nac. torg.-ekon. un-t [in Ukrainian].

Gvozd’, M. Ja., & Parij, I. V. (2015). Reinzhyniryng biznes-procesiv jak zasib pidvyshhennja efektyvnosti funkcionuvannja vyrobnychyh pidpryjemstv [Reengineering of business processes as the mean of effectiveness in creasing of enterprises]; zb. nauk. pr. Visn. nac. un-tu "L’vivs’ka politehnika". Problemy ekonomiky ta upravlinnja – Problems of Economy and Management. (Vol. 668), (pp. 253-257).L’viv [in Ukrainian].

Denysenko, M. V. Vdoskonalennja ponjatijnogo aparatu reinzhyniryngu biznes-procesiv jak pidhodu do restrukturyzacii’ pidpryjemstva [Improvement of notions of reengineering of business processes as an approach to restructuring of enterprise]. Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/en_em/2015_7_1/35.pdf [in Ukrainian].

Klishejko, A. V. (2014). Restrukturyzacija promyslovogo pidpryjemstva na osnovi reinzhyniryngovyh ta organizacijno-upravlins’kyh zahodiv [Restructuring of enterprise based on reengineering and organizational-managerial measures]. Candidate’s thesis. Odes. derzh. ekon. un-t [in Ukrainian].

Mazaraki, A. A., Moshek, G. Je., Gomba, L. A. et al. (2014). Menedzhment: teorija i praktyka [Management: theory and practice]; G. Je. Moshek (Eds.), (p. 584). Kyi’v : Ataka [in Ukrainian].

Agafonova, L. G. (2012). Turyzm, gotel’nyj i restorannyj biznes: cinoutvorennja, konkurencija, derzhavne reguljuvannja [Tourism, hotel and restaurant business: pricing, competition, stateregulation]. Kyi’v : Znannja Ukrai’ny [in Ukrainian].

Harrington, Dzh., Jesseling, K. S., Nimvegen, H. V. (2012). Optimizacija biznes-processov. Dokumentirovanie, analiz, upravlenie, optimizacija [Optimization of business processes. Documentation, analysis, management, optimization]. SPb. : Azbuka [in Russian].

Hulej, G., Sonders, Dzh., Pirsi, N. (2015). Marketyngova strategija i konkurentne pozycionuvannja [Marketing Strategy and concrete positioning].Dnipropetrovs’k : Balans Biznes Buks [in Ukrainian].

Hammer, M., Champi, Dzh. (1997). Reinzhiniring korporacii: manifest revoljucii v biznese [Reengineering of corporation: manifest of revolution in business].(Trans). SPb. : Izd-vo SPbU [in Russian].

Sheer, A. V. (1999). Biznes-processy. Osnovnye ponjatija. Teorija. metody [Business processes. Main notions. Theory and methods].(Trans). M. : Vest’-Meta-tehnologija [in Russian].

Oficijnyj sajt turoperatora TPG [Homepage of tour operator TPG]. www.tpg.ua. Retrieved from https://www.tpg.ua [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-24

Як цитувати

ТКАЧЕНКО, Т., & ГЛАДКИЙ, О. (2018). Реінжиніринг сервісних бізнес-процесів у міжнародному туроперейтингу. cientia ructuosa, 121(5), 59–70. https://doi.org/10.31617/visnik.knute.2018(121)05

Номер

Розділ

ПІДПРИЄМНИЦТВО

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають