Сервісна політика компаній-кінодемонстраторів

Автор(и)

  • Світлана МЕЛЬНИЧЕНКО Київський національний торговельно-економічний універститет https://orcid.org/0000-0002-5162-6324
  • Альона ШТАНОВА Київський національний торговельно-економічний універститет

DOI:

https://doi.org/10.31617/visnik.knute.2018(120)04

Ключові слова:

сервісність, сервісна стратегія кінотеатру, компанія-кінодемонстратор, стандарти обслуговування, комунікації у соціальних мережах, лояльність

Анотація

Розглянуто підходи до трактування поняття "сервісність". Надано приклади ведення сервісної політики компаніями-кінодемонстраторами. Проаналізовано вплив сервісності на лояльність відвідувачів кінотеатру.

Біографії авторів

Світлана МЕЛЬНИЧЕНКО , Київський національний торговельно-економічний універститет

д. е. н., професор, проректор з наукової роботи

Альона ШТАНОВА , Київський національний торговельно-економічний універститет

аспірант кафедри готельно-ресторанного бізнесу

Посилання

V Ukraine naschityvaetsja 400 kinozalov, v SShA – 40 tysjach. URL : https://112.ua/obshchestvo/v-ukraine-naschityvaetsya-400-kinozalov-v-ssha-40-tysyach-direktor-kinoteatrazhovten-113280.html.

Antonenko I. Ja., Mel’nyk I. L. Servisni innovacii’ jak instrument efektyvnogo menedzhmentu turystychnyh pidpryjemstv. Visn. DITB. 2013. № 17. S. 39–45.

The Nordic school – service marketing and management for the future edited by Johanna gummerus & catharina von koskull // Hanken School of Economics, Helsinki, Finland. 2015. URL : http://liu.diva-portal.org/smash/get/diva2:822245/FULLTEXT01.pdf.

Vedmid’ N. I. Sanatorno-kurortnyj kompleks: servisne upravlinnja : monografija. Kyi’v : Kyi’v. nac. torg.-ekon.un-t, 2013. 536 s.

Klimushyn P. S., Spasibov D. V. Koncepcija servisno orijentovanoi’ derzhavy v konteksti modernizacii’ publichnogo upravlinnja. Teorija ta praktyka derzhavnogo upravlinnja. 2017. № 2 (57). S.1–8.

Mazaraki A. A., Vedmid’ N. I. Servisna koncepcija upravlinnja pidpryjemstvamy sanatorno-kurortnoi’ sfery. Visn. Kyi’v. nac. torg.-ekon. un-tu. 2013. № 5. S. 5–18.

Pavlyk I. L. Servisna strategija u formuvanni konkurentnogo statusu pidpryjemstv torgivli. Innovacijna ekonomika. 2014. № 5 (54). S. 96–100.

Sokolov A. V. Peredumovy ta osoblyvosti realizacii’ modeli "servisnoi’" derzhavy u systemi derzhavnogo upravlinnja. Derzhavne upravlinnja: udoskonalennja ta rozvytok. 2013. № 1. URL : http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=898.

Slovnyk kljuchovyh terminiv z dyscypliny "Marketyng" / uklad. M. G. Grebn’ov. Kyi’v : KNEU, 2003. 80 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-05

Як цитувати

[1]
МЕЛЬНИЧЕНКО , С. і ШТАНОВА , А. 2018. Сервісна політика компаній-кінодемонстраторів. Scientia fructuosa. 120, 4 (Вер 2018), 36–45. DOI:https://doi.org/10.31617/visnik.knute.2018(120)04.

Номер

Розділ

ПІДПРИЄМНИЦТВО