Сервісна політика компаній-кінодемонстраторів
DOI:
https://doi.org/10.31617/visnik.knute.2018(120)04Ключові слова:
сервісність, сервісна стратегія кінотеатру, компанія-кінодемонстратор, стандарти обслуговування, комунікації у соціальних мережах, лояльністьАнотація
Розглянуто підходи до трактування поняття "сервісність". Надано приклади ведення сервісної політики компаніями-кінодемонстраторами. Проаналізовано вплив сервісності на лояльність відвідувачів кінотеатру.
Посилання
V Ukraine naschityvaetsja 400 kinozalov, v SShA – 40 tysjach. URL : https://112.ua/obshchestvo/v-ukraine-naschityvaetsya-400-kinozalov-v-ssha-40-tysyach-direktor-kinoteatrazhovten-113280.html.
Antonenko I. Ja., Mel’nyk I. L. Servisni innovacii’ jak instrument efektyvnogo menedzhmentu turystychnyh pidpryjemstv. Visn. DITB. 2013. № 17. S. 39–45.
The Nordic school – service marketing and management for the future edited by Johanna gummerus & catharina von koskull // Hanken School of Economics, Helsinki, Finland. 2015. URL : http://liu.diva-portal.org/smash/get/diva2:822245/FULLTEXT01.pdf.
Vedmid’ N. I. Sanatorno-kurortnyj kompleks: servisne upravlinnja : monografija. Kyi’v : Kyi’v. nac. torg.-ekon.un-t, 2013. 536 s.
Klimushyn P. S., Spasibov D. V. Koncepcija servisno orijentovanoi’ derzhavy v konteksti modernizacii’ publichnogo upravlinnja. Teorija ta praktyka derzhavnogo upravlinnja. 2017. № 2 (57). S.1–8.
Mazaraki A. A., Vedmid’ N. I. Servisna koncepcija upravlinnja pidpryjemstvamy sanatorno-kurortnoi’ sfery. Visn. Kyi’v. nac. torg.-ekon. un-tu. 2013. № 5. S. 5–18.
Pavlyk I. L. Servisna strategija u formuvanni konkurentnogo statusu pidpryjemstv torgivli. Innovacijna ekonomika. 2014. № 5 (54). S. 96–100.
Sokolov A. V. Peredumovy ta osoblyvosti realizacii’ modeli "servisnoi’" derzhavy u systemi derzhavnogo upravlinnja. Derzhavne upravlinnja: udoskonalennja ta rozvytok. 2013. № 1. URL : http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=898.
Slovnyk kljuchovyh terminiv z dyscypliny "Marketyng" / uklad. M. G. Grebn’ov. Kyi’v : KNEU, 2003. 80 s.