Цифровий брендинг підприємства у комплексі маркетингових комунікацій

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31617/1.2022(144)05

Ключові слова:

цифровий брендинг, економічні цикли, просування, цифровий маркетинг, комплекс маркетингових комунікацій

Анотація

Вступ. Сучасне маркетингове середо­вище характеризується активним використанням цифрових технологій у бізнесі та марке­тингу, у тому числі для просування брендів. Цифровий брендинг – новітній напрям марке­тингової діяльності для покращання впізна­ва­ності та позитивного іміджу бренду, підвищення лояльності споживачів та, як наслідок, підвищення ефективності діяльності підприємства, що забезпечує можливості його розвитку у довгостроковій перспективі.

Проблема. Завдяки цифровому брендингу комунікаційні повідомлення бренду більш точно та адресно доносять цінність пропозиції, що сприяє формуванню довгострокових лояль­них відносин зі споживачами. Звідси станов­лення та розвиток цифрового брендингу підприємства потребує систематизації роз­різнених його інструментів, встановлення взаємозв’язку між цілями і завданнями брен­дингу з цифровими його інструментами.

Метою дослідження є обґрунтування інстру­ментарію цифрового брендингу підприємства.

Методи. Використано методи: аналізу та синтезу, системно-структурного аналізу, порів­няння та графічного зображення, логічного уза­гальнення результатів.

Результати дослідження. Обґрунтовано сут­ність цифрового брендингу підприємства та його роль у формуванні комплексу маркетингових комунікацій. Визначено основні теоре­тичні особливості та етапи розвитку цифро­вого брендингу з позиції теорії економічних цик­лів. Охарактеризовано основні специфічні ознаки та інструменти використання циф­рового брендингу у просуванні товарів та послуг в мережі Інтернет. Обґрунтовано засто­сування моделі PESO, яка дає змогу обирати інструменти цифрового брендингу залежно від медіаканалів бренду, його цілей та завдань.

Висновки. Визначено поняття цифрового брендингу. Обґрунтовано теоретичні засади розвитку цифрового брендингу та виокрем­лено основні етапи його становлення. Роз­крито специфіку використання основних інстру­ментів цифрового брендингу для побудови комунікації з брендом на основі викорис­тання моделі PESO, в якій відображено чотири типи медіаканалів бренду для поши­рення інформаційних повідомлень з ураху­ванням цілей та завдань бренду.

Біографії авторів

Тетяна ЯНКОВЕЦЬ , Державний торговельно-економічний університет

к. е. н., доцент, доцент кафедри маркетингу

Катерина МЕДВЕДЄВА , Державний торговельно-економічний університет

аспірант кафедри маркетингу

Посилання

Amzin, A. Digital branding: instructions for use. themedia.Center. https://themedia.Center/ digital-branding-instruktsiya-po-primeneniyu (accessed 19.01.2022). [in Ukrainian].

Gud, O. E. (2018). Digital economy: changes in values and guidelines of enterprise management. Economics, management and business, 2 (24), 4-12 [in Ukrainian].

Kaznina, O. V. (2015). Modern methods of brand promotion: digital-branding. Brand management, 1 (80), 22-36 [in Ukrainian].

Marchuk, A. A. (2018). Digital marketing as an innovative management tool. Economy and society, 17, 296-299 [in Ukrainian].

Pustotin, V. (2018). Stages of building a brand strategy. Мanagement.com.ua. strategic session. http://www.management.com.ua/notes/brand-strategy-steps.html (accessed 25.01.2022) [in Ukrainian].

Radkevich, L. A. (2018). Razvitie digital brand: problemy I perspektivy [Development of digital brand: problems and prospects]. Scientific Bulletin of Uzhgorod National University, 20. http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/20_3_2018ua/3.pdf (accessed 10.02.2022) [in Ukrainian].

Fedulova, L. (2017). Business models of innovative development of trade enterprises. Herald of KNTEU, 3, 48-64 [in Ukrainian].

Bennet, Sh. 10 Digital Branding Trends for 2015. www.adweek.com. http://www.adweek.com/ digital/digital-branding-trends (accessed 10.01.2022) [in English].

Borenstein, G. 10 digital branding and marketing trends to watch for in 2016. www.prdaily.com. https://www.prdaily.com/Main/Articles/10_digital_branding_and_ marketing_trends_to_watch_19830.aspx (accessed 07.02.2022) [in English].

Ostholthoff, H. 4 Ways to Master the Art of Digital Branding. www.huffingtonpost.com. http://www.huffingtonpost.com/young-entrepreneur-council/4-ways-to-master-the-art_b_9377440.html (accessed 20.02.2022) [in English].

Kondratiev, N. D. (2002). Large conjuncture cycles and the theory of foresight. Selected works [in English].

Yankovets, T. (2019). Digital technologies for increasing the value of brands. Herald of KNTEU, 4, 85-97 [in Ukrainian].

Dave, Chaffey (2017). PR Smith Digital Marketing Excellence Planning. Optimizing and Integrating Online Marketing, Fifth Edition [in English].

Simon, Kingsnorth (2016). Digital Marketing strategy. An integrated approach to online marketing [in English].

Digital Branding Institute. https://digitalbrandinginstitute.com (accessed 15.02.2022) [in English].

Kleppinger, C. Personal Digital Branding as a Professional Asset in the Digital Age. www.ncbi.nlm.nih.gov. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4584371 (accessed 05.02.2022) [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-09

Як цитувати

[1]
ЯНКОВЕЦЬ , Т. і МЕДВЕДЄВА , К. 2022. Цифровий брендинг підприємства у комплексі маркетингових комунікацій. Scientia fructuosa. 144, 4 (Трав 2022), 72–83. DOI:https://doi.org/10.31617/1.2022(144)05.

Номер

Розділ

ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА