Цифровий брендинг підприємства у комплексі маркетингових комунікацій
DOI:
https://doi.org/10.31617/1.2022(144)05Ключові слова:
цифровий брендинг, економічні цикли, просування, цифровий маркетинг, комплекс маркетингових комунікаційАнотація
Вступ. Сучасне маркетингове середовище характеризується активним використанням цифрових технологій у бізнесі та маркетингу, у тому числі для просування брендів. Цифровий брендинг – новітній напрям маркетингової діяльності для покращання впізнаваності та позитивного іміджу бренду, підвищення лояльності споживачів та, як наслідок, підвищення ефективності діяльності підприємства, що забезпечує можливості його розвитку у довгостроковій перспективі.
Проблема. Завдяки цифровому брендингу комунікаційні повідомлення бренду більш точно та адресно доносять цінність пропозиції, що сприяє формуванню довгострокових лояльних відносин зі споживачами. Звідси становлення та розвиток цифрового брендингу підприємства потребує систематизації розрізнених його інструментів, встановлення взаємозв’язку між цілями і завданнями брендингу з цифровими його інструментами.
Метою дослідження є обґрунтування інструментарію цифрового брендингу підприємства.
Методи. Використано методи: аналізу та синтезу, системно-структурного аналізу, порівняння та графічного зображення, логічного узагальнення результатів.
Результати дослідження. Обґрунтовано сутність цифрового брендингу підприємства та його роль у формуванні комплексу маркетингових комунікацій. Визначено основні теоретичні особливості та етапи розвитку цифрового брендингу з позиції теорії економічних циклів. Охарактеризовано основні специфічні ознаки та інструменти використання цифрового брендингу у просуванні товарів та послуг в мережі Інтернет. Обґрунтовано застосування моделі PESO, яка дає змогу обирати інструменти цифрового брендингу залежно від медіаканалів бренду, його цілей та завдань.
Висновки. Визначено поняття цифрового брендингу. Обґрунтовано теоретичні засади розвитку цифрового брендингу та виокремлено основні етапи його становлення. Розкрито специфіку використання основних інструментів цифрового брендингу для побудови комунікації з брендом на основі використання моделі PESO, в якій відображено чотири типи медіаканалів бренду для поширення інформаційних повідомлень з урахуванням цілей та завдань бренду.
Посилання
Amzin, A. Digital branding: instructions for use. themedia.Center. https://themedia.Center/ digital-branding-instruktsiya-po-primeneniyu (accessed 19.01.2022). [in Ukrainian].
Gud, O. E. (2018). Digital economy: changes in values and guidelines of enterprise management. Economics, management and business, 2 (24), 4-12 [in Ukrainian].
Kaznina, O. V. (2015). Modern methods of brand promotion: digital-branding. Brand management, 1 (80), 22-36 [in Ukrainian].
Marchuk, A. A. (2018). Digital marketing as an innovative management tool. Economy and society, 17, 296-299 [in Ukrainian].
Pustotin, V. (2018). Stages of building a brand strategy. Мanagement.com.ua. strategic session. http://www.management.com.ua/notes/brand-strategy-steps.html (accessed 25.01.2022) [in Ukrainian].
Radkevich, L. A. (2018). Razvitie digital brand: problemy I perspektivy [Development of digital brand: problems and prospects]. Scientific Bulletin of Uzhgorod National University, 20. http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/20_3_2018ua/3.pdf (accessed 10.02.2022) [in Ukrainian].
Fedulova, L. (2017). Business models of innovative development of trade enterprises. Herald of KNTEU, 3, 48-64 [in Ukrainian].
Bennet, Sh. 10 Digital Branding Trends for 2015. www.adweek.com. http://www.adweek.com/ digital/digital-branding-trends (accessed 10.01.2022) [in English].
Borenstein, G. 10 digital branding and marketing trends to watch for in 2016. www.prdaily.com. https://www.prdaily.com/Main/Articles/10_digital_branding_and_ marketing_trends_to_watch_19830.aspx (accessed 07.02.2022) [in English].
Ostholthoff, H. 4 Ways to Master the Art of Digital Branding. www.huffingtonpost.com. http://www.huffingtonpost.com/young-entrepreneur-council/4-ways-to-master-the-art_b_9377440.html (accessed 20.02.2022) [in English].
Kondratiev, N. D. (2002). Large conjuncture cycles and the theory of foresight. Selected works [in English].
Yankovets, T. (2019). Digital technologies for increasing the value of brands. Herald of KNTEU, 4, 85-97 [in Ukrainian].
Dave, Chaffey (2017). PR Smith Digital Marketing Excellence Planning. Optimizing and Integrating Online Marketing, Fifth Edition [in English].
Simon, Kingsnorth (2016). Digital Marketing strategy. An integrated approach to online marketing [in English].
Digital Branding Institute. https://digitalbrandinginstitute.com (accessed 15.02.2022) [in English].
Kleppinger, C. Personal Digital Branding as a Professional Asset in the Digital Age. www.ncbi.nlm.nih.gov. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4584371 (accessed 05.02.2022) [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Тетяна ЯНКОВЕЦЬ , Катерина МЕДВЕДЄВА
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ліцензія Creative Commons Зазначення Авторства 4.0 Міжнародна (CC BY 4.0)