Цифровий брендинг у маркетинговій стратегії підприємств

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31617/1.2023(149)03

Ключові слова:

цифровий брендинг, становлення та розвиток цифрового брендингу, інфлюенс маркетинг, таргетування, ремаркетинг

Анотація

З розвитком та поширенням технологій цифровий брендинг набуває все більшого зна­чення, оскільки споживачі взаємодіють з брен­дами через інтеграцію онлайн та офлайн плат­форм. Розуміння походження та впливу сучас­них тенденцій на побудову бренду посилює позиції підприємств у конкурентному середо­вищі, підвищує впізнаваність бренду, лояльність цільової аудиторії та як наслідок – стимулює продажі. Цифровий брендинг є важливою скла­довою будь-якої сучасної маркетингової стра­тегії, оскільки він дає змогу брендам забезпе­чити омніканальність присутності на ринку та встановити значущі зв’язки з клієнтами. За правильного підходу цифровий брендинг може допомогти підприємствам підкреслити унікальну торгову пропозицію серед конкурен­тів і досягти довгострокового успіху. Метою дослідження є виявлення передумов станов­лення та розвитку цифрового брендингу під­приємства. Дослідження проводилося з вико­ристанням теоретичного узагальнення, порів­няльного аналізу, синтезу та графічного зобра­ження. За результатами аналізу теоретич­них підходів розглянуто зародження та роз­виток цифрового брендингу, визначено основні етапи його станов­лення. Розкрито сучасні тенденції й перспективи розвитку цифро­вого брендингу в майбутньому. Графічно зо­бражено процес інфлюенс медіапланування, що містить шість етапів: планування реклам­ної кампанії, визначення каналів просування та інфлюенсерів, зміст повідомлення, публі­кація контенту, поси­лання та оптимізація наявного рекламного матеріалу, аналіз та коор­динація. Представлено процеси таргетингу та ремаркетингу. Встановлено, що розвиток циф­рового брендингу обумовлений технологічними досягненнями, змінами в поведінці спожи­вачів та еволюцією маркетингової індустрії. З моменту свого зародження як інструмента електронної комерції цифровий брендинг пере­творився на складне і багатогранне явище й продовжує відігравати вирішальну роль у мар­кетингу.

Біографія автора

Катерина МЕДВЕДЄВА , Державний торговельно-економічний університет

аспірант кафедри маркетингу

Посилання

Juntae, DeLane. What is digital branding. https://digitalbrandinginstitute.com/digital-branding (accessed 24.04.2023) [in English].

Michelle, Robertson. What is digital branding and how to do it right: the ultimate guide. http://www.adweek.com/digital/digital-branding-trends (accessed 24.04.2023) [in English].

Matt Berringer. Developing and Sustaining a Digital Branding Strategy. https://www.nxtbookmedia.com/blog/developing-a-digital-branding-strategy (accessed 24.04.2023) [in English].

Deniel, Roulz. (2020). Cyfrovyj brendyng. Detal’na pokrokova instrukcija zi strategii’, taktyty, instrumentiv, ta vymirjuvan’. Fabula [Digital branding. Detailed step-by-step instructions on strategy, tact, tools, and measurements. Fabula] [in Ukrainian].

Ostholthoff, H. 4 Ways to Master the Art of Digital Branding. http://www.huffingtonpost.com/young-entrepreneur-council/4-ways-to-master-the-art_b_9377440.html (accessed 01.02.2023) [in English].

Fedulova, L. (2017). Business models of innovative development of trade enterprises. Herald of the Kyiv National University of Trade and Economics, 3. 48-64 [in Ukrainian].

Gudz’, O. Je. (2018). Digital economy: changes in values and orientations of enterprise management. Economics, management, business, 2 (24), 4-12 [in Ukrainian].

Marchuk, O. O. (2018). Cyfrovyj marketyng jak innovacijnyj instrument upravlinnja. [Digital marketing as an innovative management tool]. Ekonomika ta suspil’stvo – Economy and society, 17, 296-299 [in Ukrainian].

Pustotin, V. (2018). Stages of building a brand strategy. Management.com.ua. Strategic session. http://www.management.com.ua/notes/brand-strategy-steps.html (accessed 02.02.2023) [in Ukrainian].

Radkevych, L. A. (2018). Digital brand development: problems and prospects. Scientific Bulletin of the Uzhhorod National University, 20. http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/20_3_2018ua/3.pdf (accessed 02.02.2023) [in Ukrainian].

Jankovec’, T. (2019). Digital technologies to increase the value of brands. Herald of KNUTE, 4, 85-97 [in Ukrainian].

Purwanto, Agus (2022). How The Role of Digital Marketing and Brand Image on Food Product Purchase Decisions? Journal of Industrial Engineering & Management Research. https://ssrn.com/abstract=4082510 (accessed 20.04.2023) [in Ukrainian].

What is digital branding? http://www.smartinsights.com/online-brandstrategy/brand-development/digital-branding-definition (accessed 17.03.2023) [in English].

Jankovec’, T., & Medvedjeva K. (2022). Digital branding of the enterprise in the complex of marketing communications. Scientia fructuosa, 4, 72-83 [in Ukrainian].

The World Wide Web by Tim Berners-Lee. https://www.jnsm.com.ua/h/0517M (accessed 02.02.2023) [in Ukrainian].

Dave, Chaffey (2017). PR Smith Digital Marketing Excellence Planning, Optimizing and Integrating Online Marketing, Fifth Edition. 691 p. [in English].

Digital Branding Institute. https://digitalbrandinginstitute.com (accessed 01.02.2023) [in English].

History of Digital Marketing and its evolution. https://intellipaat.com/blog/history-of-digital-marketing (accessed 01.02.2023) [in English].

The History and Evolution of Digital Marketing Over the Years. https://webandcrafts.com/blog/history-of-digital-marketing (accessed 01.02.2023) [in English].

What is share a coke. https://www.coca-cola.co.uk (accessed 01.02.2023) [in English].

The Official Roadmap To Influencer Marketing. https://www.business2community.com/social-media-articles/official-roadmap-influencer-marketing-01839344 (accessed 20.02.2023) [in English].

What is influencer marketing: How to develop your strategy. https://sproutsocial.com/insights/influencer-marketing (accessed 28.02.2023) [in English].

A Case Study on Netflix Marketing Strategy. https://www.simplilearn.com/tutorials/marketing-case-studies-tutorial/netflix-marketing-strategy (accessed 17.02.2023) [in English].

Targeting and Remarketing. Digital Marketing institute. https://digitalmarketinginstitute.com/resources/lessons/display-advertising_remarketing_3l8k (accessed 15.02.2023) [in English].

5 Essential Steps for a Successful Strategic Marketing Process. https://www.smartsheet.com/strategic-marketing-processes-and-planning (accessed 10.02.2023) [in English].

Top 9 Marketing Technology Trends & Innovations in 2023. https://www.startus-insights.com/innovators-guide/marketing-technology-trends-innovation (accessed 28.02.2023) [in English].

Kharat Pandurang Bhimrao, Revati Ramrao Rautrao. (2020). Micro-moments, the new approach to connect with customers. JournalNX – a Multidisciplinary Peer Reviewed Journal, (pp. 241-245 (accessed 01.02.2023) [in English].

Martynjuk, O. V. (2022). Trendy digital-marketyngu v umovah kryzy [Digital marketing trends in crisis conditions]. Nacional’nyj universytet vodnogo gospodarstva ta pryrodokorystuvannja – National University of Water and Environmental Engineering, 2 (98), 147-157 [in Ukrainian].

The Ultimate Web3 Marketing Guide For Every Brand. https://www.growthchain.io/blog/web3-marketing (accessed 25.02.2023) [in English].

Volynec’, V. O. (2021). Virtual, supplemented and mixed reality: the essence of the concepts and the specifics of the corresponding computer systems. Issues of cultural studies, 37, 231-243. http://issues-culture-knukim.pp.ua/article/view/237322/236031 (accessed 26.02.2023) [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-23

Як цитувати

[1]
МЕДВЕДЄВА K. 2023. Цифровий брендинг у маркетинговій стратегії підприємств. Scientia fructuosa. 149, 3 (Чер 2023), 33–43. DOI:https://doi.org/10.31617/1.2023(149)03.

Номер

Розділ

ПІДПРИЄМНИЦТВО

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають