Цифровий брендинг у маркетинговій стратегії підприємств
DOI:
https://doi.org/10.31617/1.2023(149)03Ключові слова:
цифровий брендинг, становлення та розвиток цифрового брендингу, інфлюенс маркетинг, таргетування, ремаркетингАнотація
З розвитком та поширенням технологій цифровий брендинг набуває все більшого значення, оскільки споживачі взаємодіють з брендами через інтеграцію онлайн та офлайн платформ. Розуміння походження та впливу сучасних тенденцій на побудову бренду посилює позиції підприємств у конкурентному середовищі, підвищує впізнаваність бренду, лояльність цільової аудиторії та як наслідок – стимулює продажі. Цифровий брендинг є важливою складовою будь-якої сучасної маркетингової стратегії, оскільки він дає змогу брендам забезпечити омніканальність присутності на ринку та встановити значущі зв’язки з клієнтами. За правильного підходу цифровий брендинг може допомогти підприємствам підкреслити унікальну торгову пропозицію серед конкурентів і досягти довгострокового успіху. Метою дослідження є виявлення передумов становлення та розвитку цифрового брендингу підприємства. Дослідження проводилося з використанням теоретичного узагальнення, порівняльного аналізу, синтезу та графічного зображення. За результатами аналізу теоретичних підходів розглянуто зародження та розвиток цифрового брендингу, визначено основні етапи його становлення. Розкрито сучасні тенденції й перспективи розвитку цифрового брендингу в майбутньому. Графічно зображено процес інфлюенс медіапланування, що містить шість етапів: планування рекламної кампанії, визначення каналів просування та інфлюенсерів, зміст повідомлення, публікація контенту, посилання та оптимізація наявного рекламного матеріалу, аналіз та координація. Представлено процеси таргетингу та ремаркетингу. Встановлено, що розвиток цифрового брендингу обумовлений технологічними досягненнями, змінами в поведінці споживачів та еволюцією маркетингової індустрії. З моменту свого зародження як інструмента електронної комерції цифровий брендинг перетворився на складне і багатогранне явище й продовжує відігравати вирішальну роль у маркетингу.
Посилання
Juntae, DeLane. What is digital branding. https://digitalbrandinginstitute.com/digital-branding (accessed 24.04.2023) [in English].
Michelle, Robertson. What is digital branding and how to do it right: the ultimate guide. http://www.adweek.com/digital/digital-branding-trends (accessed 24.04.2023) [in English].
Matt Berringer. Developing and Sustaining a Digital Branding Strategy. https://www.nxtbookmedia.com/blog/developing-a-digital-branding-strategy (accessed 24.04.2023) [in English].
Deniel, Roulz. (2020). Cyfrovyj brendyng. Detal’na pokrokova instrukcija zi strategii’, taktyty, instrumentiv, ta vymirjuvan’. Fabula [Digital branding. Detailed step-by-step instructions on strategy, tact, tools, and measurements. Fabula] [in Ukrainian].
Ostholthoff, H. 4 Ways to Master the Art of Digital Branding. http://www.huffingtonpost.com/young-entrepreneur-council/4-ways-to-master-the-art_b_9377440.html (accessed 01.02.2023) [in English].
Fedulova, L. (2017). Business models of innovative development of trade enterprises. Herald of the Kyiv National University of Trade and Economics, 3. 48-64 [in Ukrainian].
Gudz’, O. Je. (2018). Digital economy: changes in values and orientations of enterprise management. Economics, management, business, 2 (24), 4-12 [in Ukrainian].
Marchuk, O. O. (2018). Cyfrovyj marketyng jak innovacijnyj instrument upravlinnja. [Digital marketing as an innovative management tool]. Ekonomika ta suspil’stvo – Economy and society, 17, 296-299 [in Ukrainian].
Pustotin, V. (2018). Stages of building a brand strategy. Management.com.ua. Strategic session. http://www.management.com.ua/notes/brand-strategy-steps.html (accessed 02.02.2023) [in Ukrainian].
Radkevych, L. A. (2018). Digital brand development: problems and prospects. Scientific Bulletin of the Uzhhorod National University, 20. http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/20_3_2018ua/3.pdf (accessed 02.02.2023) [in Ukrainian].
Jankovec’, T. (2019). Digital technologies to increase the value of brands. Herald of KNUTE, 4, 85-97 [in Ukrainian].
Purwanto, Agus (2022). How The Role of Digital Marketing and Brand Image on Food Product Purchase Decisions? Journal of Industrial Engineering & Management Research. https://ssrn.com/abstract=4082510 (accessed 20.04.2023) [in Ukrainian].
What is digital branding? http://www.smartinsights.com/online-brandstrategy/brand-development/digital-branding-definition (accessed 17.03.2023) [in English].
Jankovec’, T., & Medvedjeva K. (2022). Digital branding of the enterprise in the complex of marketing communications. Scientia fructuosa, 4, 72-83 [in Ukrainian].
The World Wide Web by Tim Berners-Lee. https://www.jnsm.com.ua/h/0517M (accessed 02.02.2023) [in Ukrainian].
Dave, Chaffey (2017). PR Smith Digital Marketing Excellence Planning, Optimizing and Integrating Online Marketing, Fifth Edition. 691 p. [in English].
Digital Branding Institute. https://digitalbrandinginstitute.com (accessed 01.02.2023) [in English].
History of Digital Marketing and its evolution. https://intellipaat.com/blog/history-of-digital-marketing (accessed 01.02.2023) [in English].
The History and Evolution of Digital Marketing Over the Years. https://webandcrafts.com/blog/history-of-digital-marketing (accessed 01.02.2023) [in English].
What is share a coke. https://www.coca-cola.co.uk (accessed 01.02.2023) [in English].
The Official Roadmap To Influencer Marketing. https://www.business2community.com/social-media-articles/official-roadmap-influencer-marketing-01839344 (accessed 20.02.2023) [in English].
What is influencer marketing: How to develop your strategy. https://sproutsocial.com/insights/influencer-marketing (accessed 28.02.2023) [in English].
A Case Study on Netflix Marketing Strategy. https://www.simplilearn.com/tutorials/marketing-case-studies-tutorial/netflix-marketing-strategy (accessed 17.02.2023) [in English].
Targeting and Remarketing. Digital Marketing institute. https://digitalmarketinginstitute.com/resources/lessons/display-advertising_remarketing_3l8k (accessed 15.02.2023) [in English].
5 Essential Steps for a Successful Strategic Marketing Process. https://www.smartsheet.com/strategic-marketing-processes-and-planning (accessed 10.02.2023) [in English].
Top 9 Marketing Technology Trends & Innovations in 2023. https://www.startus-insights.com/innovators-guide/marketing-technology-trends-innovation (accessed 28.02.2023) [in English].
Kharat Pandurang Bhimrao, Revati Ramrao Rautrao. (2020). Micro-moments, the new approach to connect with customers. JournalNX – a Multidisciplinary Peer Reviewed Journal, (pp. 241-245 (accessed 01.02.2023) [in English].
Martynjuk, O. V. (2022). Trendy digital-marketyngu v umovah kryzy [Digital marketing trends in crisis conditions]. Nacional’nyj universytet vodnogo gospodarstva ta pryrodokorystuvannja – National University of Water and Environmental Engineering, 2 (98), 147-157 [in Ukrainian].
The Ultimate Web3 Marketing Guide For Every Brand. https://www.growthchain.io/blog/web3-marketing (accessed 25.02.2023) [in English].
Volynec’, V. O. (2021). Virtual, supplemented and mixed reality: the essence of the concepts and the specifics of the corresponding computer systems. Issues of cultural studies, 37, 231-243. http://issues-culture-knukim.pp.ua/article/view/237322/236031 (accessed 26.02.2023) [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ліцензія Creative Commons Зазначення Авторства 4.0 Міжнародна (CC BY 4.0)