Пошуковий маркетинг готелів

Автор(и)

  • Марія ДАНИЛЕНКО Київський національний торговельно-економічний університет

Ключові слова:

пошуковий маркетинг, пошукова оптимізація, готельний бізнес, веб-сайт, інструменти інтернет-маркетингу

Анотація

Розглянуто теоретичну сутність пошукового маркетингу. Визначено скла­дові пошукової оптимізації веб-сайтів та їх вплив на андейт. Здійснено моніторинг використання пошукового маркетингу підприємствами готельного господарства. Надано пропозиції щодо застосування цього інструменту інтернет-маркетингу в готельному бізнесі.
 

Біографія автора

Марія ДАНИЛЕНКО, Київський національний торговельно-економічний університет

к. е. н., старший викладач кафедри готельно-ресторанного бізнесу

Посилання

Bulgakov A. V., Sidorov V. A. Vidy internet-marketinga. Koncept. 2016. № S9. URL : http://e-koncept.ru/2016/76120.htm.

Golysheva Je. O., Kyrychenko T. V. Osoblyvosti vykorystannja instrumentiv internetmarketyngu na pidpryjemstvi Young Scientist. 2014. № 10. URL : www.irbisnbuv.gov.ua/.../cgiirbis_64.exe.

Zvarych E. Vidminnosti pryhovanogo marketyngu vid virusnogo ta party-zans’kogo. Reklamodatel’. 2010. № 5. S. 56–61.

Kuchkovs’kyj V. V. Zastosuvannja metodiv internet-marketyngu dlja analizu web-resursiv u mezhah regionu. URL : http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/31557/1/11-129-164.pdf.

Lozovik D. S. Ispol’zovanie instrumentov internet-marketinga na primere servisa "YouTube". Sibir. torg-jekonom. zhurn. 2016. № 3 (24). URL :

https://cyberleninka.ru/article/n/ ispolzovanie-instrumentov-internet-marketinga-naprimere-servisa-you-tube.

Illjashenko N. S. Seo-optymizacija jak suchasnyj instrument internet-marketyngu. URL : http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2012_3_63_74.pdf.

Ivanenko L. M. Poshukovyj marketyng jak suchasnyj instrument internet-komercii’. URL : http://jpvs.donnu.edu.ua/article/viewFile/3734/3767.

Rubel’ A. V. Jekonomicheskaja jeffektivnost’ internet-sajtov. Predprinimatel’stvo. 2014. № 3 (180). S. 140–145.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-14

Як цитувати

[1]
ДАНИЛЕНКО, М. 2018. Пошуковий маркетинг готелів. Scientia fructuosa. 119, 3 (Чер 2018), 90–102.

Номер

Розділ

ПІДПРИЄМНИЦТВО

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають