Англійська мова за професійним спрямуванням: міжнародні методики викладання
DOI:
https://doi.org/10.31617/visnik.knute.2022(143)11Ключові слова:
міжнародні підходи у викладанні, сучасні підходи у навчанні та викладанні, TBL (навчання, орієнтоване на завдання), PPP (презентація, практика, виробництво), CLT (комунікативне викладання мови), TTT (перевіряй, викладай, перевіряй), PBL (проєктне навчання), міжнародні методи навчанняАнотація
Вступ. Нині велика увага приділяється впровадженню ефективних методів викладання. Курс професійної англійської має надавати не лише необхідні знання, а й навички, які б спрощували у студентів комунікацію з міжнародними філіями будь-якого сектора бізнесу.
Проблема. Наразі під час викладання курсу професійної англійської споживачі освітніх послуг мають консервативні підходи до вивчення потрібного матеріалу. Таким чином, після проходження курсу випускники часто вимушені звертатися до приватних підприємств задля надолуження знань або напрацювання навичок використання іноземної мови.
Метою статті є дослідження сучасних міжнародних методів викладання англійської мови задля модернізації курсу професійної англійської.
Методи. Дослідження проведено із застосуванням методів теоретичного узагальнення, порівняльного аналізу та синтезу.
Результати дослідження. Описано та проаналізовано теоретичні гіпотези використання міжнародних сучасних методів викладання у курсі професійної англійської.
Висновки. На сьогодні викладачі та студенти працюють на результат, проте у методах викладання та способах вивчення матеріалу споживачі та надавачі освітніх послуг часто обирають консервативні методи. Для забезпечення максимальної продуктивності курсу професійної англійської пропонується запровадити сучасні міжнародні методи у різні сегменти подання матеріалу.
Посилання
Jeremy, Harmer (1998). How to teach English. Longman publishing [in English].
Lewis, Lansford (2014). World of better learning: Cambridge University Press. https://www.cambridge.org/elt/blog/2014/08/13/use-coursebooks-art-pedagogy [in English].
Achilleas, Kostoulas (2011). Lecture 6: Presentation Practice Production: AFL7020 Language Teacher Education. https://achilleaskostoulas.files.wordpress.com/2012/01/ppp.pdf [in English].
Pitmbar, Paudel (2018). Use of Test-Teach-Test Method in English as a Foreign Language Classes: Journal of NELTA Surkhet [in English].
Vanessa, Steele (2019). Connected speech: British Council, BBC. https://www.teachingenglish.org.uk/article/connected-speech [in English].
Vanessa, Toro (2018). The Use of the Communicative Language Teaching Approach to Improve Students’ Oral Skills: Canadian Center of Science and Education. https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1200055.pdf [in English].
Joseph, S. Krajcik & Phyllis, C. (2006). Blumenfeld, Project based learning. The Cambridge Handbook of the Learning Sciences. http://daleydoseoflearning.weebly.com/uploads/1/8/7/7/18774020/chapter_19_pbl_kraichik.pdf[in English].
Dave and Jane, Willis (2007). A Framework for Task-Based Learning: Longman [in English].
Aly Abdul Samea, Qoura (2021). New Trends in English Language Teaching and Learning New Trends in ELT&L. Mansoura University [in English].
Concept questions and time lines (2005). Graham Workman, Gradburn Publishing [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Маргарита ПОЙДИН
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Ліцензія Creative Commons Зазначення Авторства 4.0 Міжнародна (CC BY 4.0)