Контент-маркетинг на підприємствах торгівлі
DOI:
https://doi.org/10.31617/1.2023(148)03Ключові слова:
контент-маркетинг, цифрові інструменти, реклама, цінністьАнотація
Вступ. Розвиток цифрових технологій стимулює підприємства торгівлі до використання креативних підходів в управлінні маркетинговими комунікаціями. Контент-маркетинг стає релевантним інструментом представлення ціннісного контенту для цільової аудиторії. В умовах війни він змінюється відповідно до запитів суспільства з метою зміцнення підприємствами ринкових позицій та посилення взаємодії з брендом.
Проблема. Використання контент-маркетингу на підприємствах торгівлі потребує розроблення дієвої стратегії та адаптивних маркетингових рішень, які сприятимуть гармонійному поєднанню практики цифрового маркетингу підприємств торгівлі з класичними принципами, методами, функціями, інструментами контент-маркетингу.
Мета. Розкриття сучасних напрямів використання контент-маркетингу в середовищі цифрових комунікацій та обґрунтування етапів реалізації стратегії контент-маркетингу на підприємствах торгівлі.
Методи. Використано методи теоретичного узагальнення, аналізу та синтезу, системно-структурного аналізу, порівняння та групування.
Результати дослідження. Розкрито підхід до створення контенту підприємствами торгівлі та обґрунтовано етапи реалізації стратегії контент-маркетингу. Особливістю використання є забезпечення узгодженості контенту з маркетинговими цілями та завданнями, підбір адаптивних прийомів щодо створення, розповсюдження, просування контенту, врахування релевантних норм та обмежень відповідної цільової аудиторії, забезпечення посилення лояльності до бренду на основі підвищення цінності контенту впродовж усього шляху споживача.
Висновки. В умовах скорочення підприємствами торгівлі територіального охоплення в онлайн-форматі основою успішних цифрових маркетингових комунікацій стає контент-маркетинг. Він сприяє розширенню цільових аудиторій, посиленню персоналізованої та таргетизованої онлайн-взаємодії зі споживачами, оптимізації бізнес-процесів. Використання контент-маркетингу підприємствами торгівлі потребує створення, розповсюдження, просування контенту за відповідним алгоритмом та впровадження адаптивної стратегії контент-маркетингу.
Посилання
Zozul’ov, O., & Tsarova, T. (2020). The marketing epochs by key elements of enterprise competitiveness. Ekonomichnyi visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrainy "Kyivskyi politekhnichnyi instytut" – Economic bulletin of National Technical University of Ukraine Kyiv Polytechnical Institute, 1(17), 315-330. https://doi.org/10.20535/2307-5651.17.2020.214917 [in English].
Pulizzi, J. (n.d.). What is content marketing? Content Marketing Institute. Contentmarketinginstitute.com. https://contentmarketinginstitute.com/what-is-content-marketing [in English].
Stelzner, M. (2012). Kontent-marketynh. Novi metody zaluchennia kliientiv v epokhu Internetu [Content marketing. New methods of attracting customers in the age of the Internet]. Mann, Ivanov i Ferber [in Ukrainian].
Zemlik, K. (2013). Marko, rozmawiaj! [Marco, talk!]. Marketer: przewodnik po marketingu, 8, 110 [in Polish].
Rowley, J. (2008). Understanding digital content marketing. Journal of Marketing Management, 24(5-6), 517-540. https://doi.org/10.1362/026725708x325977 [in English].
Bokariya, P. P., Shah, M. S., & Sawant, V. S. (2021). Content marketing. International Journal of Advanced Research in Science, Communication and Technology, 475-479. https://doi.org/10.48175/ijarsct-2220 [in English].
Krykavskyi, Y. V., & Fihun, N. V. (2013). Kontent-marketynh: reklama bez reklamy [Content marketing: advertising without advertising]. Formuvannia rynkovoi ekonomiky – Formation of Market Economy, 30, 474-483 [in Ukrainian].
Saidova, H., & Radchenko, H. (2019). Kontent-marketynh yak diieva skladova prosuvannia biznesu [Content marketing as an effective component of business promotion]. Problemy systemnoho pidkhodu v ekonomitsi – Problems of the systemic approach in economics, 70, 144-149. https://doi.org/10.32782/2520-2200/2019-2-46 [in Ukrainian].
Diachuk, I. (2021). Content marketing model for effective web content management. Scientific notes of the University KROK, 2(62), 82-91. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-62-82-91 [in English].
Korniichuk, T. (2021). "Banerna slipota" ta suchasni instrumenty borotby z neiu ["Banner blindness" and modern methods of combating it]. In XІV International scientific and practical conference "В2B MARKETING". Kyiv: NTUU KPI, 46-47 [in Ukrainian].
Definitions of marketing (n.d.). American Marketing Association. www.ama.org. https://www.ama.org/the-definition-of-marketing-what-is-marketing [in English].
Definition of content (n.d.). www.dictionary.com. https://www.dictionary.com/browse/content [in English].
Matsera, S., & Marchuk, O. (2018). Upravlinnia kontentom u marketynhovykh komunikatsiiakh [Management of content in marketing communications]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu – Scientific Bulletin of Uzhhorod National University, 19, 91-94 [in Ukrainian].
Lytovchenko, I. L. (2009). Metodolohichni aspekty Internet-marketynhu [Methodological aspects of Internet marketing]. Kyiv: Naukova dumka [in Ukrainian].
Sapihura, S. (2015). Kontent-marketynh: Problema novykh metodiv pryvablennia kliientiv [Content marketing: The problem of new methods of attracting customers]. Ekonomichnyi analiz: zb. nauk. prats – Economic analysis: Collection of scientific materials, 21(2), 186-191 [in Ukrainian].
Dovbenko, V. (2014). Marketynhova skladova rozvytku innovatsiinoho pidpryiemnytstva [Marketing component of innovative enterprise development]. Visnyk natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika" – Bulletin of Lviv Polytechnic National University, 811, 99-109 [in Ukrainian].
Odden, L. (n.d.). What is content? B2B Marketing Blog. www.toprankblog.com. https://www.toprankblog.com/2013/03/what-is-content [in English].
Tertychnyi, O. (2017). Osoblyvosti marketynhu v merezhi Internet [Features of marketing on the Internet]. Ekonomika i suspilstvo – Economics and society, (12), 382-385 [in Ukrainian].
Zadoia, A. (2002). Mikroekonomika: Kurs lektsii ta vpravy [Microeconomics: A course of lectures and exercises]. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].
Nair, H., & Kumar Nair, V. (2022). A hybrid digital marketing model based on content marketing and inbound marketing. Journal for Educators, Teachers and Trainers, 13(4). https://doi.org/10.47750/jett.2022.13.04.003 [in English].
Umami, Z., & Darma, G. S. (2021). Digital marketing: Engaging consumers with smart digital marketing content. Jurnal Manajemen dan Kewirausahaan, 23(2), 94-103. https://doi.org/10.9744/jmk.23.2.94-103 [in English].
Patrutiu Baltes, L. (2015). Content marketing – the fundamental tool of digital marketing. Bulletin of the Transilvania, 8(57), 111-117 [in English].
Forrest, P. (2019). Content Marketing Today. Journal of Business and Economics, 10(2), 95-101. https://doi.org/10.15341/jbe(2155-7950)/02.10.2019/001 [in English].
Kemp, S. (2023). Digital 2023: Ukraine. DataReportal. https://datareportal.com/reports/digital-2023-ukraine [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ліцензія Creative Commons Зазначення Авторства 4.0 Міжнародна (CC BY 4.0)