Маркетингова цінова політика роздрібних торговельних мереж

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31617/visnik.knute.2021(137)07

Ключові слова:

ціна, маркетингова цінова політика, роздрібні торговельні мережі, варіація цін, позиціонування, цінові акції, програми лояльності

Анотація

Розглянуто сутність, значення та основні рішення маркетингової цінової полі­тики. Запропоновано методичний підхід до аналізу маркетингової цінової політики роздрібних торговельних мереж, що передбачає оцінювання загального рівня цін та інструментів їх диференціації. На основі проведеного аналізу визначено стратегічне цінове позиціонування провідних роздрібних торговельних мереж продовольчого спрямування, а також особливості цінових акцій та програм лояльності, що пропо­нуються споживачам.

Біографія автора

Олена ЛАБУРЦЕВА , Київський національний торговельно-економічний універститет

д. е. н., професор, професор кафедри маркетингу

Посилання

Kondratenko, N. O., & Volkova, M. V. (2016). Metodychni pidhody do cinoutvorennja v systemi marketyngu [Methodical approaches to pricing in the marketing system]. Global’ni ta nacional’ni problemy ekonomiky – Global and National Economic Problems,12, 272-276. Retrieved from http://global-national.in.ua/archive/12-2016/58.pdf [in Ukrainian].

Korinjev, V. L. (2015). Vplyv marketyngovogo seredovyshha na formuvannja cinovoi’ polityky pidpryjemstva [The influence of marketing environment on the formation of the enterprise’s pricing policy]. Derzhava ta regiony – State and Regions, 4, 62-68 [in Ukrainian].

Kuratnik, P. (2013). Varіanti cіnoutvorennja: vitratnij chi marketingovij? [Pricing options: cost or marketing?]. Spravochnik jekonomista –Economist’s Guide, 5 (113), 78-89 [in Ukrainian].

Dudar, V. (2018). Formuvannja cinovyh strategij pidpryjemstv organichnogo sektoru dlja dosjagnennja marketyngovyh cilej [Formation of pricing strategies of organic sector enterprises for marketing goals achievement]. Visnyk Ternopil’s’kogo nacio­nal’­nogo ekonomichnogo universytetu – Bulletin of Ternopil National Economic University, 2, 45-54 https://doi.org/10.35774/visnyk2018.02.045 [in Ukrainian].

Kienzler, M., & Kowalkowski, C. (2017). Pricing strategy: A review of 22 years of marketing research. Journal of Business Research. (Vol. 78), 101-110 https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2017.05.005 [in English].

Chuhraj, N. I., & Bespaljuk, H. M. (2012). Ustanovlennja optymal’noi’ ciny na novyj tovar [Optimal price fixing for a new product]. Marketyng i menedzhment innovacij – Marketing and Innovation Management, 4, 23-33 [in Ukrainian].

Bozhkov, D. S. (2018). Osoblyvosti vplyvu riznyh vydiv marketyngu na cinoutvorennja [Features of the impact of different types of marketing on pricing]. Investycii’: praktyka ta dosvid – Investments: Practice and Experience , 19, 57-61 https://doi.org/10.32702/2306-6814.2018.19.57 [in Ukrainian].

Sagajdak, M. P. (2014). Formuvannja cinovoi’ polityky pidpryjemstva na zasadah refleksyvnogo upravlinnja ta vnutrishn’ogo marketyngu [Formation of the price policy of the enterprise on the basis of reflexive management and internal marketing]. Inves­tycii’: praktyka ta dosvid –Investments: Practice and Experience, 20, 23-27 [in Ukrainian].

Nitsenko, V., Chukurna, O., Mardani, A. et al. (2019). Pricing in the Concept of Cog­nitive Marketing in the Context of Globalization: Theoretical, Methodological and Applied Aspects. Montenegrin Journal of Economics. (Vol. 15), 4, 131-147 https://doi.org/10.14254/1800-5845/2019.15-4.10 [in English].

Mazumdar, T. (2021). Retail Pricing on the Internet. World Scientific Book Chap­ters. Pricing of Products & Services. Chapter 18, 329-342 https://doi.org/10.1142/9789811204180_0018 [in English].

Ke, H., Wu, Y., Huang, H., & Chen, Z. (2018). Optimal pricing decisions for a closed-loop supply chain with retail competition under fuzziness. Journal of the Operational Research Society. (Vol. 69). Issue 9, 1468-1482 https://doi.org/10.1080/01605682.2017.1404184 [in English].

Xu, P. J., Barnes, J. M., Choe, E. M., Syed, J. R., & Siddiqui, S. A. (2019). Variability of Retail Pricing of Generic Urologic Medications in a Major US Metropolitan Area.Urology. (Vol. 125), 29-33 https://doi.org/10.1016/j.urology.2018.07.045 [in English].

Sallivan, M., & Jedkok, D. (2004). Marketing v roznichnoj torgovle [Retail Marketing]. (Trans.). L. Nikitina (Ed). SPb.: Neva [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-15

Як цитувати

[1]
ЛАБУРЦЕВА , О. 2021. Маркетингова цінова політика роздрібних торговельних мереж. Scientia fructuosa. 137, 3 (Чер 2021), 92–106. DOI:https://doi.org/10.31617/visnik.knute.2021(137)07.

Номер

Розділ

ПІДПРИЄМНИЦТВО