Класифікація ротаційних кампаній у зовнішній рекламі

Автор(и)

  • Анна КРЕПАК Київський національний торговельно-економічний університет

Ключові слова:

увага, зовнішня реклама, ротація, ротаційні зовнішні рекламні кампанії, адресна програма розміщення зовнішньої реклами, рекламні матеріали, рекламні площини.

Анотація

Розкрито зміст поняття ротаційна зовнішня рекламна кампанія, обґрунто­вано значення ротації у підвищенні результативності зовнішньої реклами підпри­ємств. Виділено типи зовнішніх ротаційних рекламних кампаній, розроблено їх кла­сифікацію за рядом ознак.

Біографія автора

Анна КРЕПАК, Київський національний торговельно-економічний університет

к. е. н., старший викладач кафедри маркетингу та реклами

Посилання

Nemov R. S. Psihologija. Kn.1 [Elektronnij resurs] / R. S. Nemov. — M. : VLADOS, 2003. — 688 s. — Rezhim dostupu : http://dedovkgu.narod.ru/bib/nemov1.htm.

Skrypchenko O. V. Zagal'na psyhologija [Elektronnyj resurs] / O. V. Skrypchenko, L. V. Dolyns'ka, Z. V. Ogorodnijchuk ta in. — K. : Karavela, 2014. — 464 s. — Rezhym dostupu : http://pidruchniki.com/14550428/psihologiya/zagalna_psihologiya.

Nikishin V. Korotkaja distancija [Elektronnij resurs] / V. Nikishin // Industrija reklamy. — 2007. — № 2. — Rezhim dostupu : http://www.ir-magazine.ru/archive/2007/6/arch6_662.html.

Tkachova T. M. Zovnishnja reklama ta social'nyj zahyst nepovnolitnih / T. M. Tkachova ta in. — K. : Naukovyj svit, 2006. — 175 s.

Kurchyn O. G. Gospodars'ko-pravove reguljuvannja rozmishhennja zovnishn'oi' reklamy na ob’jektah komunal'noi' vlasnosti : monografija / O. G. Kurchyn, V. A. Ustymenko. — K. : Jurinkom Inter, 2013. — 240 s.

Knorre K. Naruzhnaja reklama / K. Knorre. — M. : Berator-Press, 2002. — 192 s.

Eroshhenkova N. E. Naruzhnaja reklama kak jelement kommunikativnoj sredy megapolisa : dis. ... kand. sociol. nauk : 22.00.04 / Eroshhenkova Natal'ja Evgen'evna. — M. : Mosk. gos. un-t im. M.V. Lomonosova, 2005. — 134 s.

Katernjuk A. V. Sovremennye reklamnye tehnologii: kommercheskaja reklama / A. V. Katernjuk. — Rostov n/D : Feniks, 2001. — 320 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-01

Як цитувати

[1]
КРЕПАК, А. 2016. Класифікація ротаційних кампаній у зовнішній рекламі. Scientia fructuosa. 105, 1 (Лют 2016), 71–79.

Номер

Розділ

ПІДПРИЄМНИЦТВО