Маркетинг у публічному управлінні

Автор(и)

  • Євгеній РОМАТ Київський національний торговельно-економічний університет

Ключові слова:

некомерційний маркетинг, публічне управління, принципи маркетингу, публічний маркетинг, державний маркетинг, муніципальний маркетинг

Анотація

Висвітлено головні аспекти впровадження концепції маркетингу в систему публічного управління. Розкрито ключові підходи до розуміння маркетингу в публічному управлінні. Визначено основні його типи: державний та муніципальний маркетинг.

Біографія автора

Євгеній РОМАТ , Київський національний торговельно-економічний університет

д. н. з держ. упр., професор,кафедри маркетингу та реклами

Посилання

Publichnyj marketing [Elektronnyj resurs]. — Rezhym dostupu : http://refereed.ru/ref_98b16fbc414dad860644a85bf51dad33.html.

Kaplan A. M. The increasing importance of public marketing: Explanations, applications and limits of marketing within public administration / A. M. Kaplan, M. Haenlein // European Management Journal. — 2009. — Vol. 27. — № 3. — P. 197–212.

Kaplan A. M. Factors influencing the adoption of mass customization: The impact of base category consumption frequency and need satisfaction / A. M. Kaplan, M. Haenlein // Journal of Product Innovation Management. — 2007. — № 24 (2). — Р. 101–116.

Public Marketing as a Strategic Component of Public Management. A Pilot Study in Cluj County on the Existence of Basic Marketing Conditions in the Local Public Administration in Romania / Ţiclău T. et al. // Transylvanian Review of Administrative Sciences. — 2010. — Vol. 6. — № 31. — Р. 147–167.

Serrat O. Marketing in the Public Sector [Online] available at www.adb.org/documents/ information/knowledgesolutions/marketing-in-the-public-sector.pdf, accessed onAugust 22, 2010.

Proctor T. Public sector marketing / T. Proctor. — NY, Pearson Education, 2007. — 256 р.

Public Sector Marketing [Elektronnyj resurs]. — Rezhym dostupu : https://en.wikipedia.org/wiki/Public_Sector_Marketing.

Barbu A. Public Sector Marketing: Importance and Characteristics / A. Barbu // International Journal of Economic Practices and Theories. — 2011. — Vol. 1. — № 2 (October). — Р. 58–64.

Martial P. Public Sector Marketing [Elektronnyj resurs] / L. Côté and J.-F. Savard (eds.), Encyclopedic Dictionary of Public Administration (2012). — Rezhym dostupu : www.dictionnaire.enap.ca.

Butler P. Marketing public sector services: concepts and characteristics / P. Butler, N. Collins // Journal of Marketing Management. — 1995. — Vol. 11. — №. 1–3. — Р. 83–96.

Walsh K. Marketing and public sector management / K. Walsh // European Journal of Marketing. — 1994. — Vol. 28. — № 3. — Р. 63–71.

Sheaff R. Responsive healthcare: marketing for a public service / R. Sheaff // Open University Press. — 2002. — 248 р.

Bean J. Marketing Public Sector Services: essential skills for the public sector / J. Bean, L. Hussey. — HB publications, 2012. — 216 р.

Nedelea A. The Concept of Marketing in the Public Administration / A. Nedelea // Conference, University Stefan cel Mare Suceava. — 2007. — Р. 22–24.

Alves H. Best Practices in Marketing and Their Impact on Quality of Life / H. Alves, J. L. Vázquez. — Springer. — 2013. — 262 р.

Alves H. Marketing in government / H. Alves, J. L. Vázquez // Optimum. — 1998. — Т. 28. — С. 9–18.

Mark Amtower. Government Marketing Best Practices / Mark Amtower. — Amtower & Company, 2005. — 195 р.

Florescu C. Marketing. Dictionary explicative: Editura Economica, Bucharest / C. Florescu, P. Malcomete, N. Pop. — 2003. — 680 р.

Ponkin I. V. Obshhaja teorija publichnogo upravlenija : izbr. lekcii / V. Ponkin. — M., 2013. — 196 s.

Ponkin I. V. Publichnoe upravlenie / I. V. Ponkin. — M. : Jurist, 2004. — 475 s.

Capko M. I. Ponjatie i sushhnost' publichnogo upravlenija [Elektronnyj resurs] / M. I. Capko // PolitPravo. — Rezhym dostupu : http://www.politpravo.info/content/view/38/1.

Amosov O. Modeli publichnogo administrirovanija (arhetipicheskaja paradigma) / O. Amosov, N. Gavkalova : v kn. Publichnoe upravlenie: teorija i praktika : sb. nauch. trudov Associacii d. n. gos. upr. — H. : DokNaukDerzhUpr. — 2013. — ijun'. — 280 s.

Upravlenie marketingom : ucheb. posobie / pod red. A. V. Korotkova, I. M. Sinjaevoj. — 2-e izd., pererab. i dop. — M. : JuNITI-DANA, 2005. — 463 s.

Vneshtorgklub na Tret'em Evrazijskom Forume marketologov [Elektronnyj resurs]. — Rezhym dostupu : www.vneshtorgclub.ru/marketing.html.

Dzhaparova R. N. Metody gosudarstvennogo i negosudarstvennogo marketinga obrazovatel'nyh uslug [Elektronnyj resurs] / R. N. Dzhaparova. — Rezhym dostupu : www.krsu.edu.kg/vestnik/2002/v4/a04.html.

Drugov A. A. Gosudarstvennyj marketing kak vazhnyj faktor sovershenstvovanija mehanizma upravlenija social'no-jekonomicheskimi processami v obshhestve / A. A. Drugov, A. R. Safin, S. V. Sendeckaja // Marketing v Rossii i za rubezhom. — 2005. — № 4. — S. 16–19.

Romanenko K. M. Konceptual'ni zasady doslidzhennja marketyngovyh mehanizmiv u derzhavnomu upravlinni [Elektronnyj resurs] / K. M. Romanenko. — Rezhym dostupu : http://www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/db/2009-2/doc/4/10.pdf.

Bortejchuk R. Ju. Strategichne upravlinnja jak naprjam realizacii' marketyngovoi' paradygmy v derzhavno-upravlins'kyh vidnosynah [Elektronnyj resurs] / R. Ju. Bortejchuk // Derzhavne upravlinnja: teorija ta praktyka. — 2009. — № 2. — Rezhym dostupu : http: //archive.nbuv.gov.ua/e-journals/Dutp/2009_2/doc_pdf/.pdf.

Romat Je. V. Derzhavnyj marketyng / Je. V. Romat : u kn. Encyklopedija derzhavnogo upravlinnja : u 8 t. / Nac. akad. derzh. upr. pry Prezydentovi Ukrai'ny ; nauk.-red. kol.: Ju. V. Kovbasjuk (golova) ta in. T. 2. Metodologija derzhavnogo upravlinnja. — K. : NADU, 2012. — S. 260.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-03

Як цитувати

[1]
РОМАТ , Є. 2016. Маркетинг у публічному управлінні. Scientia fructuosa. 108, 4 (Вер 2016), 56–67.

Номер

Розділ

ДЕРЖАВА ТА ЕКОНОМІКА