Заохочення споживачів у програмах лояльності
Ключові слова:
програма лояльності, заохочення споживачів, фінансові вигоди, нефінансові вигоди, нематеріальні вигодиАнотація
Визначено пріоритетні типи заохочення учасників програм лояльності та причини відмови споживачів від участі в них. Проаналізовано різновиди фінансових, нефінансових та нематеріальних вигод, які впроваджуються підприємствами, їх відповідність очікуванням споживачів. Розглянуто доцільність урізноманітнення заохочення учасників програм лояльності.
Посилання
Бутчер С. Программы лояльности и клубы постоянных клиентов ; пер. с англ. М. : Вильямс, 2004. 272 с.
Дубовик Т. В. Інтернет-маркетингові комунікації : монографія. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2014. 331 с.
Евстигнеева Т. В. Маркетинг отношений на предприятиях розничной торговли : монография. Ульяновск : УлГТУ, 2009. 135 с.
Мельникович О. М. Рекламний бізнес: менеджмент маркетингу : монографія. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009. 358 с.
Росситер Д. Р., Перси Л. Реклама и продвижение товаров ; пер. с англ. ; под ред. Л. А. Волковой. СПб. : Питер, 2000. 656 с.
How loyal are your customers? A view of loyalty sentiment around the world. Офіційний сайт дослідницької компанії Nielsen. URL : http://www.nielsen.com/content/dam/nielsenglobal/eu/nielseninsights/pdfs/Nielsen%20Global%20Report%20of%20Loyalty%20Sentiment%20November%202013.pdf.
Предновогоднее исследование потребительских настроений. Deloitte: Audit, Consulting, Financial Advisory, Risk Management & Tax Services. URL : http://www.deloitte.com/assets/Dcom-Ukraine/Local%20Assets/Documents/Press%20Releases/ChistmasSurvey-2012_RUS.pdf.
Xerox добавил Россию на карту глобальной программы лояльности Genuine Xerox Rewards. Офіційний сайт компанії Xerox. URL : http://www.xerox.ru/press-centre/release/1020111.
The 2015 Crowdtwist loyalty program report. Офіційний сайт компанії Crowdtwist. URL : http://crowdtwist.com.
ways to differentiate a loyalty program. Офіційний сайт компанії Crowdtwist. URL : http://crowdtwist.com.