Бізнес-моделі інноваційного розвитку підприємств торгівлі
Ключові слова:
інноваційний розвиток, бізнес-процес, інноваційна бізнес-модель, методологія, торговельні підприємстваАнотація
Розкрито сутність бізнес-процесів та інноваційних бізнес-моделей сучасних підприємств, охарактеризовано їх типи та умови використання. Розроблено та обґрунтовано організаційно-структурну схему методології розбудови бізнес-моделей інноваційного розвитку торговельних підприємств. Запропоновано структуру складових класичної інноваційної бізнес-моделі та її змістовну характеристику для реально діючого в Україні торговельного підприємства.
Посилання
Hammer M., Champi D. Reinzhiniring korporacij: manifest revoljucii v biznese. SPb., 2011. 288 s.
Gassman Oliver, Frankenberger Karolin, Shik Mikajela. Biznes-modeli: 55 luchshih shablonov. M. : Al'pina Pablisher, 2016. 67 s.
Afuah A. Business Model Innovation: Concepts, Analysis, and Cases. N.Y. : Rout ledge, 2014.
Amit R., Zott C. Creating Value through Business Model Innovation. MIT Sloan Management Review. 2012. Vol. 53. № 3. P. 41–49.
Chesbrough H. Business Model Innovation: Opportunities and Barriers. Long Range Planning. 2010. Vol. 43. № 2/3. P. 354–363.
Lindgardt Z., Reeves M. Stalk G., Deimler M. Business Model Innovation: When the Game Gets Tough, Change the Game. N. Y. : BCG, 2009.
Teece D. Business Models, Business Strategy and Innovation. Long Range Planning. 2010.Vol. 43. № 1. P. 172–194.
Matzler K., Bailom F., Von Den Eichen S. F., Kohler T. Business Model Innovation: Coffee Triumphs for Nespresso. Journal of Business Strategy. 2013.Vol. 34. № 2. P. 30–37.
Rozman A. Biznes-model' pidpryjemstva rozdribnoi' torgivli. Visn. Kyi'v. nac. torg.- ekon. un-tu. 2014. № 3. S. 15–34.
Ganushhak-Jefimenko L. M. Biznes-model' upravlinnja innovacijno aktyvnymy pidpryjemstvamy na rynku. Aktual'ni problemy ekonomiky. 2010. № 7 (109). S. 81–93.
Il'chenko N. B. Modeljuvannja biznes-procesiv pidpryjemstva optovoi' torgivli. Nauk. visn. Herson. derzh. un-tu. 2015. Vyp. 10. Ch. 2. S. 88–91.
Petrova A. V. Modelirovanie biznes-processov na predprijatijah roznichnoj torgovli. Vest. Cheljab. gos. un-ta. 2009. № 9 (147). Jekonomika. Vyp. 20. S. 108–112.
Slywotzky Adrian J. Value Migration. How to Think Several Moves Ahead of the Competition, Harvard Business School Press, Boston, Massachusetts, 1996.
McDonald’s History. Travel Through Time With Us! URL : http://www.aboutmcdonalds.com/mcd/our_company/mcdonalds_history_timelin.
Milgrom P., Roberts J. Complementarities and Systems: Understanding Japanese Economic Organization. Estudios Economicos. 1994. № 9 (1). R. 3–42.
Weill P., Vitale M. R. Place to Space: migrating to e business models. Boston : Harvard Business School Press, 2001. 372 r.
Visnjic I., Looy B. Van. Servitization: Disentangling the impact of service business model innovation on manufacturing firm performance. Journal of Operations Management. 2013. № 31. R.169–180.
Tom N. Upravlenie izmenenijami. URL : http://www.cfin.ru/chande management.shtml.
Kravchenko E. S. Innovacionnoe obnovlenie formata biznes-modeli – garant novyh vozmozhnostej razvitija predprijatija. Mezhdunar. nauch.-prakt. internet-konf. ["Innovacii v torgovom menedzhmente"] : sb. statej ; pod red. G. G. Ivanova,
D. R. Tutaevoj, M. A. Ponomareva. M. : Paleotip, 2014. S. 98–101.