Брендингові технології управління репутацією інтернет-магазинів

Автор(и)

  • Лілія ГРАНАТ Київський національний торговельно-економічний універститет

Ключові слова:

брендинг, бренд-менеджмент, підприємство роздрібної електронної торгівлі, інтернет-магазин, репутація

Анотація

Проведено анкетування інтернет-покупців щодо здійснення покупок в інтернет-магазинах. У результаті дослідження встановлено групу репутаційних факторів, які варто враховувати при реалізації брендингу компанії у мережі Інтернет.

Біографія автора

Лілія ГРАНАТ , Київський національний торговельно-економічний універститет

аспірант кафедри маркетингу та реклами

Посилання

Ajzen I. The Theory of Planned Behavior. Organizational Behavior and Human Decision Process. 1991. Vol. 50. P. 179–211.

Dauling G. Reputacija firmy: sozdanie, upravlenie i ocenka jeffektivnosti ; per. s angl. M. : INFRA-M, 2003. XXVI. 368 s.

Zhulaj V. I. Teoretychni vymiry ponjat' "imidzh" ta "reputacija": social'no-filosofs'kyj aspekt : zb. nauk. prac' Gileja. 2011. № 46.

Vasyl'konova E. Teoretychne bachennja zmistu ponjattja "reputacija pid-pryjemstva". Mehanizmy upravlinnja pidpryjemstvamy. 2013. S. 102–111.

Panchenko Zh. Koncept reputacii' u suchasnyh mizhnarodnyh vidnosynah: osoblyvosti stanovlennja. Visn. Kyi'v. nac. un-tu imeni Tarasa Shevchenka. 2014. № 1(42). S. 27–32.

Grabchak V. Sutnist' ponjattja "reputacija pidpryjemstva" ta i'i' skladovi. Global'ni ta nacional'ni problemy ekonomiky. 2017. № 20. S. 313–318.

Еггер Ф. Developing a Model of Trust for Electronic Commerce: An Application to a Permissive Marketing Web Site. URL : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2429.

Strutyns'ka I. V. Brend-menedzhment: teorija i praktyka : navch. posibnyk. Ternopil' : Print-ofis, 2015. 204 s. URL : http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/7116/6/Navchalno_metodychnyj_pidruchnyk.pdf.

Romat Je. V. Brend-menedzhment : opor. konspekt lekcij. Kyi'v : Kyi'v. nac. torg.-ekon. un-t, 2015. 90 s.

European Ecommerce. URL : https://www.ecommerce-europe.eu/research/ecommerce-foundation.

Advanced Web Ranking. URL : https://www.advancedwebranking.com/cloud/ctrstudy.

Brend-menedzhment. URL : http://statref.ru/ref_yfsbewotr.html.

Efremova T. F. Novyj slovar' russkogo jazyka : v 2-h t. T. 1. M. : Rus. jazyk, 2000.

Ljashenko O. M., Dmytryk Je. V. Reputacija pidpryjemstva jak chynnyk, shho vplyvaje na jogo ekonomichnu bezpeku : materialy Mizhnar. nauk.-prakt. konf. ["Vyklyky ta potreby biznesu ХХІ stolittja"]. Kyi'v, 2008. №18. T. 4. S. 109–115.

Sharova K. A. Predposylki formirovanija delovoj reputacii kompanii v sovremennyh jekonomicheskih uslovijah. Aktual'nye voprosy menedzhmenta i marketinga. 2015. S. 72–80.

Sharkov F. I. Konstanty gudvilu: styl', pablisiti, reputacija, imidzh i brend firmy : navch. posibnyk. M. : Dashkov i K°, 2010. S. 272.

Slovnyk ukrai'ns'koi' movy : v 11 t. T. 8. 1977. S. 512.

Chistjakova A. A., Komissarova M. N. Slozhnosti reputacionnogo audita i perspektivy razvitija rejtingovoj sistemy izmerenija delovoj reputacii. Jekon. nauki: fundamental'nye issledovanija. 2015. № 2. S. 2405–2410.

Zakon Ukrai'ny "Pro elektronnu komerciju" : stanom na 23.03.2017. Verhovna Rada Ukrai'ny. URL : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/675-19.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-24

Як цитувати

[1]
ГРАНАТ , Л. 2017. Брендингові технології управління репутацією інтернет-магазинів. Scientia fructuosa. 115, 5 (Жов 2017), 96–106.

Номер

Розділ

ПІДПРИЄМНИЦТВО