SEO-інструменти у формуванні поведінки покупців легкових автомобілів
DOI:
https://doi.org/10.31617/visnik.knute.2018(120)07Ключові слова:
поведінка покупців легкових автомобілів, автомобільні бренди, ринок продажу легкових автомобілів, інтернет-дослідження, SEO-інструменти, кореляційний аналіз, алгоритм оцінювання покупцівАнотація
Розглянуто алгоритм оцінювання інтернет-поведінки потенційних покупців легкових автомобілів різних брендів. Із використанням інструментів SEO-сервісів досліджено 18 факторів, які характеризують поведінку потенційних покупців. Розраховано комплексні оцінки поведінки потенційних покупців легковиків різних брендів та визначено кореляційну залежність від обсягів їх продажів. Надано рекомендації стосовно вдосконалення маркетингової діяльності автодилерів в Інтернеті.
Посилання
Pugachevs’ka K. J. Tendencii’ rozvytku elektronnoi’ torgivli v Ukrai’ni : materialy vystupiv Vseukr. molodizhnogo ekon. forumu z mizhnar. uchastju (v onlajn formati) "Rozvytok malogo ta seredn’ogo biznesu v umovah globalizacii’ svitovoi’ ekonomiky" / Administrator sajtu Ol’ga Mogylenko. URL : http://eztuir.ztu.edu.ua/bitstream/ handle/123456789.7041/77.pdf. Data zvernennja : 04.07.18. Zagolovok z ekranu.
Korol’ B. O., Kostjukevych R. M. Profil’ "favorytiv" i "autsajderiv" internet-audytorii’ v Ukrai’ni. Visn. Nac. un-tu vodnogo gospodarstva ta pryrodokorystuvannja. 2015. № 1. S. 245–256. Ser. "Ekonomika".
Krajnikova T. Profil’ ukrai’ns’kogo internet-korystuvacha (analiz vtorynnyh sociologichnyh doslidzhen’). Visn. Knyzhkovoi’ palaty. 2014. № 2. S. 48–51.
Peretjat’ko Ju. M. Internet jak dzherelo otrymannja informacii’: statystychnyj aspekt. Nauk. visn. Polissja. 2017. № 2. S. 203–207.
Timohina G. S., Kulikova E. S. Marketingovoe issledovanie povedenija global’nyh potrebitelej. Ros. predprinimatel’stvo. 2015. № 16. S. 2397–2406.
Trajno V. M. Rozvytok marketyngovogo upravlinnja spozhyvachamy poslug pidpryjemstv restorannogo gospodarstva. Nauk. visn. Poltav. un-tu ekonomiky i torgivli. 2013. № 1. S. 270–274. Ser. "Ekonomichni nauky".
SimilarWeb. Digital Market Intelligence & Website Traffic. URL : https://www.similarweb.com. Data zvernennja : 04.07.18. Zagolovok z ekranu.
Pr-cy : servis analizu sajtiv dlja veb-majstriv, optymizatoriv ta kopirajteriv. URL : http://pr-cy.ru. Data zvernennja: 04.07.18. Zagolovok z ekranu.
Brand24 : Smart Social Media Monitoring For Businesses. URL : https://brand24.com. Data zvernennja : 04.07.18. Zagolovok z ekranu.
Petrovych Je. M., Katajev A. V. Vyznachennja konkurentospromozhnosti tovariv vyrobnychogo pryznachennja v systemi marketyngu. Ekonomika Ukrai’ny. 1997. № 10. S. 3–7
Statystyka za 2017 r. : Asociacija avtovyrobnykiv Ukrai’ny. URL : http://ukrautoprom.com.ua/statistika/statistika-2017. Data zvernennja : 31.03.18. Zagolovok z ekranu.