Інноваційні технології навчання у реформуванні системи вищої освіти
Ключові слова:
конструктивне вирівнювання, білінгвальне навчання, метод проектів, активізація пізнавальної діяльності, інтерактивні технологіїАнотація
Досліджено вплив психолого-педагогічних методів інтерактивних технологій: конструктивне вирівнювання, білінгвальне навчання, метод проектів на активізацію пізнавальної діяльності студентів у період реформування освіти, що супроводжується зменшенням обсягу аудиторних годин на кожну навчальну дисципліну та збільшенням годин на самостійну роботу. Відмічено ефект комплексного поєднання цих методів у процесі навчання в аудиторіях і самостійної роботи студентів як під час підготовки до навчального процесу, так і проведення позааудиторних заходів.
Посилання
Pidajev A. V. Bolons'kyj proces v Jevropi / A. V. Pidajev, V. G. Perederij. — Odesa : Odes. derzh. ped. un-t, 2004. — 190 s.
Biggs J. B. The Revised Two Factor Study Process Questionnaire: R-SPQ-2F / J. Biggs, D. Kember, & Doris Y.P. Leung // British Journal of Educational Psychology. — 2001. — № 71. — Р. 133–149.
Pestaloccy Yogan. — Rezhym dostupu : https://ru.wikipedia.org.
Queens Alumni review // The magazine of Queens University Kingston, Ontario. — 2014. — Issue 3, 4.
Bodnarchuk T. Modeli bilingval'noi' osvity u teorii' ta dosvidi dijal'nosti suchasnoi' shkoly / T. Bodnarchuk. — Visn. L'viv. un-tu. — 2007. — Vyp. 22. — S. 212–219. — (Cerija: Pedagogichna).
Pro bilingval'ne navchannja. — Rezhym dostupu : //www.dariobraga.it.
Finljandija vidmovljajet'sja vid vykladannja shkil'nyh predmetiv. — Rezhym dostupu : http://osvita.ua/school/46552.
Virsta S. Je. Innovacijne navchannja: Metod proektiv / S. Je. Virsta // Novi tehnologii' navchannja. — 2007. — № 50. — S. 52–58.
Pasal's'kyj B. K. Programa ta robocha programa "Harchova himija" dlja studentiv FRGTB naprjamu pidgotovky "Gotel'no-restoranna sprava" / B. K. Pasal's'kyj, Ju. I. Gevaza, N. Ju. Chykun. — K. : Kyi'v. nac. torg.-ekon. un-t, 2009.
Chykun N. Ju. Novyj pidhid do stvorennja integrovanyh program ta vykladannjahimichnyh dyscyplin / N. Chykun // Vyshha shkola. — 2011. — № 2. — S. 63–71.