Ідентичність корпоративного бренду торговельних мереж

Автор(и)

Ключові слова:

бренд, брендинг, ідентичність бренду, імідж бренду, продовольчі роздрібні торговельні мережі.

Анотація

Розглянуто проблему визначення відповідності між цільовою ідентичністю та іміджем бренду для обґрунтування необхідності внесення змін у стратегію бренд-комунікацій. Проаналізовано ідентичність брендів провідних продовольчих роздрібних торговельних мереж в Україні; проведено маркетингове дослідження сприйняття споживачами індивідуальності даних брендів. Розроблено рекомендації щодо напрямів подальшого розвитку ідентичності брендів.

Біографія автора

Олена ЛАБУРЦЕВА, Київський національний торговельно-економічний університет

професор, д. е. н., професор кафедри маркетингу та реклами

Посилання

Aaker D. A. Sozdanie sil'nyh brendov ; per. s angl. M. : Izd. dom Grebennikova, 2003. 440 s.

Vanjeken B. Brend-pomoshh': prostoe rukovodstvo, kotoroe pomozhet reshit' problemy brendinga ; per. s angl. SPb. : Osnova, 2005. 336 s.

Djevis S., Dann M. Brend-bilding: sozdanie biznesa, raskruchivajushhego ; per. s angl. pod red. V. Domnina. SPb. : Piter, 2005. 320 s.

LePla F. Parker L. M. Integrirovannyj brending ; per.s angl. pod red. S. G. Bozhuk. SPb. ; M. : Neva; Olma-Press Invest, 2003. 320 s.

Temporal P. Jeffektivnyj brend-menedzhment ; per. s angl. SPb. : Neva, 2004. 286 s.

Jellvud Ja. Sto priemov jeffektivnogo brendinga ; per. s angl. pod obshh. red. Ju. N. Kapturevskogo. SPb. : Piter, 2002. 368 s.

Dligach A. O. Nova model' brend-menedzhmentu. Marketyng v Ukrai'ni. 2002. № 6. S. 25–29.

Zozul'ov O. V. Nesterova Ju. V. Modeli brendyngu: klasyfikacija ta stysla harakterystyka. Marketyng v Ukrai'ni. 2006. № 5 (39). S. 44–50.

Percija V. Mamleeva L. Anatomija brenda. M. ; SPb. : Vershina, 2007. 288 s.

Pustotin V. Etapy stvorennja torgovyh marok. Marketyng v Ukrai'ni. 2004. № 4. S. 64–65.

Romat E. V., Jacjuk D. V. Brend-orientirovannaja reklama: sushhnost' i mesto v sisteme kommunikacij brenda. Marketing i reklama. 2008. № 5. S. 42–47.

Aleks H. Jemocional'nyj brending.Strategii. 2014. № 1–2 (143). S. 30–32.

Dzhon S. Issledovanija otnoshenija potrebitelej i lojal'nosti brendu. Marketingovye issledovanija v Ukraine. 2015. № 6. S. 25–29.

Djevid A. Ustanovlenie prioriteta identichnosti brenda. Marketing i marketingovye issledovanija. 2003. № 5 (47). S. 28–31.

Churilov N. Osnovnye podhody k izmereniju brend-imidzha. M. A. D. E. 2003. № 4. S.13–15.

Tamberg V. Bad'in A. Sostavljajushhie brenda roznichnoj seti. Otdel marketinga. 2008. № 2. S. 27–30.

Laburceva O. I. Instrumentarij prodovol'chogo ritejl-brendyngu v Ukrai'ni: marketyngova tovarna ta cinova polityka. Ekonomika i derzhava. 2015. № 5. S. 24–27.

Laburceva O. I. Instrumentarij prodovol'chogo ritejl-brendyngu v Ukrai'ni: marketyngova polityka zbutu ta komunikacij. Ekonomika i derzhava. 2015. № 6. S. 11–14.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-19

Як цитувати

ЛАБУРЦЕВА, О. (2016). Ідентичність корпоративного бренду торговельних мереж. "Scientia·fructuosa", 109(5), 46–57. илучено із https://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/article/view/828

Номер

Розділ

ПІДПРИЄМНИЦТВО

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають