Автоматизовані підсистеми управління маркетинговою діяльністю підприємств електронної торгівлі

Автор(и)

Ключові слова:

сфера роздрібної електронної торгівлі, відділ маркетингу, управління маркетингом, інтернет-маркетинг, маркетингове планування, організація маркетингу, маркетингове мотивування, маркетинговий контроль, інформаційне забезпечення маркетингу, автоматизовані системи управління

Анотація

а основі оптимізації управлінських рішень запропоновано застосовувати автоматизовані системи управління маркетингом підприємств у сфері роздрібної електронної торгівлі. Здійснено бальне оцінювання привабливості впро­вадження автоматизованих систем управління, а саме: маркетингового планування, орга­нізації маркетингу, маркетингового мотивування, маркетингового контролю та інформаційного забезпечення маркетингу.

Біографія автора

Ірина ГАМОВА, Київський національний торговельно-економічний університет

к. е. н., ст. викладач кафедри маркетингу та реклами

Посилання

Arzumanjan Ju. V., Mkrtchjan K. M. Vybor biznes-reshenij pri razrabotke i vnedrenii informacionnyh sistem na predprijatijah optovo-sbytovoj torgovli. Problemy sovremennoj jekonomiki. 2008. № 3 (27). URL : http://www.m-economy.ru/art.php?nArtId=2103.

Balabanova L. V., Sardak O. V. Diagnostyka konkurentospromozhnosti brendu pidpryjemstva-robotodavcja. Ekonomichnyj chasopys-XXI. 2014. № 1–2(1). S. 94–97.

Iljashenko A. H. Organizacijni zasady upravlinnja marketyngovoju dijal'nistju pidpryjemstva. Derzhava ta regiony. 2009. № 6. S. 110–113. Serija : Ekonomika ta pidpryjemnyctvo.

Kal'nickaja I. V. Upravlenie organizaciej: modeli informacionnyh sistem : monografija. M. : Ut-skaja kniga, 2009. 313 s.

Karpov D. V. Problemy vnedrenija ERP-sistem. Vest. Nizhegorod. un-ta im. N. I. Lobachevskogo. 2010. № 4 (1). S. 233–239.

Klichuk O. Rol' suchasnyh informacijnyh tehnologij u poshuku optymal'nyh rishen' v ekonomici. Nova pedagogichna dumka. 2015. № 1. C. 163–165.

Kozik P. Informacionnye tehnologi v upravlenii predprijatiem. Jekon. gazeta. 2002. № 18 (538). URL : http://www.neg.by/publication/2002_03_12_61.html.

Mihajlov P. Informacionnye tehnologii v roznichnoj torgovle. Vse o ritejle. 2012. URL : http://imspm.spb.ru/articles/ 271655.php.

Mjuller-Shtevans G., Ashvanden S. Informacionnaja tehnologija i upravlenie predprijatiem. Problemy teorii i praktiki upravlenija. 1998. № 1. URL : http://vasilievaa.narod.ru/ptpu/16_1_98.htm.

Prorochuk Zh. A., Sibireva A. Ju. Neobhodimost' ispol'zovanija informacionnyh tehnologij v sfere torgovli. Jekonomicheskie nauki. Uchet i audit. 2012. № 7. URL : http://www.rusnauka.com/34_NIEK_2010/Economics/74746.doc.htm.

Prohorova M. DOTCOM ili pautina, prinosjashhaja pribyl': Ritejleru ob organizacii jelektronnoj torgovli. Torgovoe delo. 2008. № 1/2. S. 28–31.

Romashko I. G. Instrumenty marketingovogo upravlenija: korporativnye obuchajushhie sistemy. Marketing i reklama. 2009. № 1 (101). S. 38–44.

Tolstyh A. I. Problema vnedrenija informacionnyh tehnologij na torgovyh predprijatijah / In-t jekonomiki i prava Ivana Kushnira. URL : http://be5.biz/ekonomika1/r2009/1038.htm.

Cvetkov V. Ja., Voinov A. I. Tranzakcionnye izderzhki pri vnedrenii informacionnyh tehnologij i sistem. Sovremennye problemy nauki i obrazovanija. 2008. № 4. S. 114–116.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-15

Як цитувати

ГАМОВА, І. (2017). Автоматизовані підсистеми управління маркетинговою діяльністю підприємств електронної торгівлі. cientia ructuosa, 113(3), 82–93. илучено із https://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/article/view/805

Номер

Розділ

ПІДПРИЄМНИЦТВО