Merchandising in restaurant business
Abstract
The significance of merchandising in restaurant production promotion is considered. The article also presents the main components of merchandising in restaurant enterprises and their influence on services quality.
References
Федько В.П., Бондаренко В.А. Мерчандайзинг и семплинг. – М.: "МарТ", 2006. – 296 с.
Безупречный сервис / Кулинарный институт Америки. – М.: ЗАО "Издательский дом "Ресторанные ведомости", 2005. – 288 с.
Шок Патти Д., Боуэн Джон Т., Стефанелли Джон М. Маркетинг в ресторанном бизнесе. – М.: ЗАО "Издательский дом "Ресторанные ведомости", 2005. – 240 с.
Солдатенко Д. Ресторанный персонал. Как избежать проблем. – М.: ЗАО "Издательский дом "Ресторанные ведомости", 2005. – 192 с.
Ребрик С. Тренинг профессиональных продаж. – М.: "Эксмо", 2003. – 232 с.
Шок Патти Д. ... 240 с.