Improvement of quality and organization of students catering
Abstract
The article contains the results of marketing researches, which were carried out in 2001–2008. The purpose of the marketing researches was to find out the basic problems, which influence the commodity offer formation in the market of a student's meal organizers in Ukraine. The recommendations concerning the solution of problems are determined.
References
West and Wood’s introduction to foodservice / Ed. by June Payne-Palacio, Monica Theis. – 8th ed. – USA: Merrill, an imprint of Prentice Hall, 1994. – XVII, 606 p.
Уокер Дж. Р. Введение в гостеприимство: Учебник: Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999. – 463 с.
П’ятницька Н.О., Лукашова Л.В. Пріоритетні стратегічні альтернативи розвитку підприємств громадського харчування при вищих навчальних закладах // Торгівля і ринок України: Темат. зб. наук. пр. з проблем торгівлі і громадського харчування. – Вип. 15. – Т. І. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2003. – С. 268-280.
Про затвердження методичних рекомендацій з організації роботи закладів ресторанного господарства при вищих навчальних закладах: Наказ Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 05.03.2004 р. No 93.