Merchandising in restaurant business

Authors

  • O. SHEVCHENKO Kyiv National University of Trade and Economics

Abstract

The significance of merchandising in restaurant production promotion is considered. The article also presents the main components of merchandising in restaurant enterprises and their influence on services quality.

Author Biography

O. SHEVCHENKO, Kyiv National University of Trade and Economics

candidate of technical sciences, associate professor

References

Федько В.П., Бондаренко В.А. Мерчандайзинг и семплинг. – М.: "МарТ", 2006. – 296 с.

Безупречный сервис / Кулинарный институт Америки. – М.: ЗАО "Издательский дом "Ресторанные ведомости", 2005. – 288 с.

Шок Патти Д., Боуэн Джон Т., Стефанелли Джон М. Маркетинг в ресторанном бизнесе. – М.: ЗАО "Издательский дом "Ресторанные ведомости", 2005. – 240 с.

Солдатенко Д. Ресторанный персонал. Как избежать проблем. – М.: ЗАО "Издательский дом "Ресторанные ведомости", 2005. – 192 с.

Ребрик С. Тренинг профессиональных продаж. – М.: "Эксмо", 2003. – 232 с.

Шок Патти Д. ... 240 с.

Published

2008-06-06

How to Cite

SHEVCHENKO О. (2008). Merchandising in restaurant business. "INTERNATIONAL·SCIENTIFIC-·PRACTICAL·JOURNAL·COMMODITIES·AND·MARKETS", 5(1), 48–53. etrieved from https://journals.knute.edu.ua/commodities-and-markets/article/view/1698