Суб’єктні технології у готельному бізнесі

Автор(и)

Ключові слова:

суб’єктні технології, споживач, готельна послуга, лояльність, клієнтська база, європейський індекс задоволеності споживача

Анотація

Викладено теоретичні передумови та обґрунтовано доцільність формування суб’єктних технологій у готельному бізнесі. Доведено наукову позицію, що суб’єктні технології в готельному бізнесі мають формуватися на основі парадигми "суб’єкт – об’єкт – суб’єкт", забезпечувати лояльність споживача та базуватися на Європейському індексі задоволеності споживача.

Біографія автора

Маргарита БОЙКО, Київський національний торговельно-економічний університет

д. е. н., професор, завідувач кафедри готельно-ресторанного бізнесу

Посилання

Aaker D. Brend-liderstvo: novaja koncepcija brendinga / D. Aaker, Je. Johimshtajler. — M. : Izd. dom Grebennikova, 2010. — 380 s.

Aleshina I. V. Povedenie potrebitelej / I. V. Aleshina. — Jekonomist. — 2006. — 528 s.

Dojl' P. Marketing, orientirovannyj na stoimost' / P. Dojl' ; per. s angl. pod. red. Ju. N. Kapturevskogo. — SPb. : Piter, 2001. — 480 s.

Lamben Zh.-Zh. Strategicheskij marketing / Zh.-Zh. Lamben. — Nauka, 2013. — 590 s.

Lamben Zh.-Zh. Menedzhment, orientirovannyj na rynok / Zh.-Zh. Lamben. — Piter, 2014. — 800 s.

Mel'nychenko S. V. Informacijni tehnologii' – vazhlyvyj faktor zabezpechennja jakosti turystychnyh poslug / S. V. Mel'nychenko // Visn. Luc'kogo derzh. tehn. un-tu. — 2007. — S. 227–241.

Tkachenko T. I. Stalyj rozvytok turyzmu: teorija, metodologija, realii' biznesu : monografija / T. I. Tkachenko. — K. : Kyi'v. nac. torg.-ekon. un-t, 2006. — 537 s.

Shafaljuk O. Gumanistychna koncepcija spozhyvacha v marketyngu : monografija / O. K. Shafaljuk. — Derzh. vyshh. navch. zakl. "Kyi'v. nac. ekon. un-t im. V. Get'mana". — 2008. — 200 s.

Shul'gina L. M. Marketyng. Marketyng pidpryjemstv turystychnogo biznesu : monografija / L. M. Shul'gina. — K. : Kyi'v. nac. torg.-ekon. un-t, 2005. — 596 s.

Rajhel'd F. F. Jeffekt lojal'nosti: dvizhushhie sily jekonomicheskogo rosta, pribyli i neprehodjashhej cennosti / F. F. Rajhel'd, T. Til. — M. : Vil'jams. — 2012. — 384 s.

Rajhel'd F. F. Kniga o nastojashhej pribyli i real'nom roste / F. F. Rajhel'd. — M. : Pokolenie. — 2010. — 256 s.

Kevorkov V. Lojal'nost'. Formirovanie i povyshenie / V. Kevorkov // Biznec-zhurnal "Bizz Kiev" [Elektronnij resurs]. — Rezhym dostupu : http://bizkiev.com/content/view/522/205.

Boumen K. Osnovy strategicheskogo menedzhmenta : per. s angl. / pod red. L. G. Zajceva, M. I. Sokolovoj. — M. : Banki i birzhi, JuNITI, 2009. — 175 s.

Brejli R. Principy korporativnyh finansov ; per. s angl. / R. Brejli, S. Majers. — M. : Olimp-Biznes, 2012. — 1120 s.

Grygor’jev M. K. Vzajemozv’jazok social'noi' ekologii', ekonomiky i prava: social'nofilosofs'kyj analiz : avtoref. dys. na zdobuttja nauk. tupenja k. filos. n. / M. K. Grygor’jev. — Pivdennoukr. derzh. ped. un-t im. K. D. Ushyns'kogo. — O., 2003. — 30 s.

Romanenkova O. N. Metodika izmerenija potrebitel'skoj lojal'nosti setevogo ritejla / O. N. Romanenkova, I. M. Sinjaeva // Vest. Gos. un-ta upravlenija. — 2008. — № 11 (21). — S. 189–193.

Hill N. Izmerenie udovletvorennosti potrebitelja po standartu ISO 9000: 2000 / N. Hill, B. Sel'f, G. Roshe ; per s angl. — M. : Tehnоlogii, 2009. — 192 s.

Indeks zadovolenosti spozhyvachiv: perspektyvy dlja Ukrai'ny: prezentacija Ja. Eklofa dlja chleniv Ukrai'ns'koi' Asociacii' Marketyngu, 27 lystop. 2007 r. // Ukr. Asociacija Marketyngu [Elektronnyj resurs]. — Rezhym dostupu : www.uam.kneu.kiev.ua/ PresentationCSI.

Obshheevropejskij proekt izmerenija udovletvorennosti potrebitelej EPSI Rating [Elektronnij resurs]. — Rezhim dostupu : http://www.epsi-rating.ru

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-03

Як цитувати

БОЙКО, М. (2016). Суб’єктні технології у готельному бізнесі. "Scientia·fructuosa", 108(4), 104–113. илучено із https://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/article/view/878

Номер

Розділ

ПІДПРИЄМНИЦТВО