Бізнес-моделі інноваційного розвитку підприємств торгівлі

Автор(и)

  • Любов ФЕДУЛОВА Київський національний торговельно-економічний університет

Ключові слова:

інноваційний розвиток, бізнес-процес, інноваційна бізнес-модель, методологія, торговельні підприємства

Анотація

Розкрито сутність бізнес-процесів та інноваційних бізнес-моделей сучасних підприємств, охарактеризовано їх типи та умови використання. Розроблено та обґрунтовано організаційно-структурну схему методології розбудови бізнес-моделей інноваційного розвитку торговельних підприємств. Запропоновано структуру скла­дових класичної інноваційної бізнес-моделі та її змістовну характеристику для реально діючого в Україні торговельного підприємства.

Біографія автора

Любов ФЕДУЛОВА, Київський національний торговельно-економічний університет

д. е. н., професор кафедри менеджменту

Посилання

Hammer M., Champi D. Reinzhiniring korporacij: manifest revoljucii v biznese. SPb., 2011. 288 s.

Gassman Oliver, Frankenberger Karolin, Shik Mikajela. Biznes-modeli: 55 luchshih shablonov. M. : Al'pina Pablisher, 2016. 67 s.

Afuah A. Business Model Innovation: Concepts, Analysis, and Cases. N.Y. : Rout ledge, 2014.

Amit R., Zott C. Creating Value through Business Model Innovation. MIT Sloan Management Review. 2012. Vol. 53. № 3. P. 41–49.

Chesbrough H. Business Model Innovation: Opportunities and Barriers. Long Range Planning. 2010. Vol. 43. № 2/3. P. 354–363.

Lindgardt Z., Reeves M. Stalk G., Deimler M. Business Model Innovation: When the Game Gets Tough, Change the Game. N. Y. : BCG, 2009.

Teece D. Business Models, Business Strategy and Innovation. Long Range Planning. 2010.Vol. 43. № 1. P. 172–194.

Matzler K., Bailom F., Von Den Eichen S. F., Kohler T. Business Model Innovation: Coffee Triumphs for Nespresso. Journal of Business Strategy. 2013.Vol. 34. № 2. P. 30–37.

Rozman A. Biznes-model' pidpryjemstva rozdribnoi' torgivli. Visn. Kyi'v. nac. torg.- ekon. un-tu. 2014. № 3. S. 15–34.

Ganushhak-Jefimenko L. M. Biznes-model' upravlinnja innovacijno aktyvnymy pidpryjemstvamy na rynku. Aktual'ni problemy ekonomiky. 2010. № 7 (109). S. 81–93.

Il'chenko N. B. Modeljuvannja biznes-procesiv pidpryjemstva optovoi' torgivli. Nauk. visn. Herson. derzh. un-tu. 2015. Vyp. 10. Ch. 2. S. 88–91.

Petrova A. V. Modelirovanie biznes-processov na predprijatijah roznichnoj torgovli. Vest. Cheljab. gos. un-ta. 2009. № 9 (147). Jekonomika. Vyp. 20. S. 108–112.

Slywotzky Adrian J. Value Migration. How to Think Several Moves Ahead of the Competition, Harvard Business School Press, Boston, Massachusetts, 1996.

McDonald’s History. Travel Through Time With Us! URL : http://www.aboutmcdonalds.com/mcd/our_company/mcdonalds_history_timelin.

Milgrom P., Roberts J. Complementarities and Systems: Understanding Japanese Economic Organization. Estudios Economicos. 1994. № 9 (1). R. 3–42.

Weill P., Vitale M. R. Place to Space: migrating to e business models. Boston : Harvard Business School Press, 2001. 372 r.

Visnjic I., Looy B. Van. Servitization: Disentangling the impact of service business model innovation on manufacturing firm performance. Journal of Operations Management. 2013. № 31. R.169–180.

Tom N. Upravlenie izmenenijami. URL : http://www.cfin.ru/chande management.shtml.

Kravchenko E. S. Innovacionnoe obnovlenie formata biznes-modeli – garant novyh vozmozhnostej razvitija predprijatija. Mezhdunar. nauch.-prakt. internet-konf. ["Innovacii v torgovom menedzhmente"] : sb. statej ; pod red. G. G. Ivanova,

D. R. Tutaevoj, M. A. Ponomareva. M. : Paleotip, 2014. S. 98–101.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-15

Як цитувати

ФЕДУЛОВА, Л. (2017). Бізнес-моделі інноваційного розвитку підприємств торгівлі. cientia ructuosa, 113(3), 48–64. илучено із https://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/article/view/799

Номер

Розділ

ПІДПРИЄМНИЦТВО