Соціальний капітал бренду

Автор(и)

  • Андрій КАШПУР Київський національний торговельно-економічний універститет

Ключові слова:

соціальний капітал, репутація, керування репутацією, бренд, брендинг

Анотація

Розкрито роль соціального капіталу як ресурсу підвищення ефективності комунікації бренду. Виявлено, що у глобальному інформаційному просторі кількість інформації від брендів (зокрема рекламної) стабільно зростає, проте темпи цього зростання недостатні. Запропоновано та обґрунтовано авторське визначення форм соціального капіталу та формулювання сутності соціального капіталу в контексті керування брендом.

Біографія автора

Андрій КАШПУР , Київський національний торговельно-економічний універститет

аспірант кафедри маркетингу та реклами

Посилання

Burd'je P. Formy kapitalu ; per. M. S. Dobrjakovoi'. Jekonomicheskaja sociologija. 2002. S. 66–75.

Coleman J. S. Social Capital in the Creation of Human Capital. American Journal of Sociology. 1988. С. 95–120.

Shho take social'nyj kapital? Kyi'v. lekcija Frensisa Fukujamy. Den'. 2006. 17 zhovt. № 177. S. 4.

Romat Je. "Social'na vidpovidal'nist' biznesu: krasyva vyviska, chy efektyvnyj instrument?", 2016. URL : http://kievcity.gov.ua/news/47811.html.

Sereda Ju. Social'nyj kapital v Ukrai'ni ta inshyh krai'nah Jevropy: legitymnist' agregovanogo konstruktu. Ukr. socium. 2013. S. 81–97.

Eric Schmidt. Every 2 Days We Create As Much Information As We Did Up To 2003 : techcrunch.com. 2010. URL : https://techcrunch.com/2010/08/04/ schmidt-data.

Big Data: 20 Mind-Boggling Facts Everyone Must Read. Forbes. 2015. URL : https://www.forbes.com/sites/bernardmarr/2015/09/30/big-data-20-mind-bogglingfacts-everyone-must-read/#17b573c817b1.

How much time do we spend on social media? mediakix.com. 2016. URL : http://mediakix.com/2016/12/how-much-time-is-spent-on-social-media-lifetime/#gs.HJqk0oQ.

Kovalenko O. V. Pidpryjemnyctvo ta jogo organizacijno-pravovi zasady : Kyi'v : DZ "LNU imeni Tarasa Shevchenka", 2013. 400 s.

Worldwide Ad Spending Growth Revised Downward. eMarketer. 2016. URL : https://www.emarketer.com/Article/Worldwide-Ad-Spending-Growth-Revised-Downward/1013858.

Procter & Gamble Co.’s Advertising Spending, 1987 to 2012. AdvertisingAge. 2012. URL : http://adage.com/article/special-report-pg-at-175/procter-gamble-s-advertisingspending-1987-2012/237974.

P&G Will Cut $2 Billion in Marketing but Spend Some Back to Become "Irresistible". AdvertisingAge. 2017. URL : http://adage.com/article/cmo-strategy/p-g-cut-2-billionmedia-agency-costs/308811.

Social'nyj kapital. Wikipedia. 2017. URL : https://en.wikipedia.org/wiki/Social_capital.

Kashpur A. Reputacyja. Kyi'v : Logos, 2015. 31 s.

Multi-level marketing. Wikipedia. 2017. URL : https://en.wikipedia.org/ wiki/Multilevel_marketing.

Dunbar R. I. M. Neocortex size as a constraint on group size in primates. Journal of Human Evolution. 1995. № 22. С. 287–296.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-24

Як цитувати

КАШПУР , А. (2017). Соціальний капітал бренду. "Scientia·fructuosa", 115(5), 86–95. илучено із https://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/article/view/758

Номер

Розділ

ПІДПРИЄМНИЦТВО